Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sprinters in de schaduw....

• Toon ketelaars

Nu dat Petacchi en Vainsteins definitief niet deelnemen aan de tour, rijst bij mij de vraag wie zullen dan in de sprints voor verassingen kunnen zorgen;

Is Tom Steels op tijd klaar?; mag Oscar Freire voor zichzelf alle hoeken en gaten in duiken of krijgt hij een specifieke taak van de teamleiding; Is Robert Hunter na Steels en Freire niet een beetje overbodig?;Of wellicht kan Marco Zanotti, Petacchi helemaal doen vergeten bij Fassa; wat kunnen verder Jans Koerts, Jimmy Casper en Thor Hushovd, toch een aantal sprinter in de schaduw, wie kan zich mengen tussen de toppers????

wie het weet mag het zeggen !!!

• blauwe

eej kul wa denkte van Zabel?

slimmerikske

• Bou

Rijden de beide Ozzie sprinters eigenlijk de tour? (O'G en McE)

Zo ja, dan lijken me dat wel kanshebbers.

• Nederlandse Peet

in de sprint zijn natuurlijk zabel, mcewen en misschien ook freire kanshebber. van de rest hoeven we denk ik niet zo veel te verwachten

• Siegfried

Kirsipuu maar die is nog niet echt goed na zijn val.

• pieter

svorada , hauptmann

• HansH

Nog wat ‘schaduwsprinters’:

Paolini (Mapei)

Mikhailov (Lotto)

Tombak (Cofidis)

Pagliarini (Lampre)

Dean (CSC)

broertjes Nazon (Bonjour & FDJ.com)

• EZO

Ik verwacht dat deze er toch zal staan, en anders moet hij de spurt maar aantrekken voor Ludovic

• EZO

En de “oud gediende” Baldato, wil het ook nog wel eens op zijn heupen krijgen !

natuurlijk géén topspurtern, maar de rest van de podiumplaatsen moeten natuurlijk ook wel ingevuld worden !

• Gijs

uhhh broertjes nazon? Damien is toch een van Zabels grote concurenten voor de groen trui ! lijkt me geen schaduwsprinter…ja van die hauptman verwacht ik ook nog wel het 1 en ander! winnen kan die waarschijnlijk niet maar top 10-top 5 is haalbaar denk ik