Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Acht van Bladel gaat niesj door..?

• chriz

Ik heb dit opgevangen….

Vandaag is bekend geworden dat de Acht van Bladel dit jaar geen doorgang gaat krijgen. De organisatie verklaart in een brief naar betrokken clubs: "Wij betreuren het ten zeerste u te moeten mededelen dat de 54e editie van de juniorenklassieker, de Internationale Acht van Bladel, dit jaar geen doorgang kan vinden.

Reden van deze opschorting is dat wij er helaas niet in geslaagd zijn voldoende financiële dekking te realiseren voor dit wielerevenement.

In een periode van economische stilstand, of teruggang, is het problematisch goede sponsoren aan te trekken ofschoon wij er van overtuigd zijn een prima produkt te bieden."

Een verlies voor het Nederlandse wielrennen, maar ook voor de leden van TWC Het Snelle Wiel, waar ik me ook bij mag rekenen. Na de opsplitsing van deze vereniging in een stichting en een wielerclub, was beloofd dat de oudste Nederlandse juniorenklassieker ten aller tijden behouden zou blijven. Helaas!

• chriz

^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://users.skynet.be/junioren ^^^^^^^^^^^^^^^^

• De Slak

NNNNOOOOOOOO

• Ard

Dankzij een bepaald soort criminelen krijgt onze wielersport klap na klap te verwerken. Klootzakken zijn het!

• Ard

Lees en huiver (uit het Eindhovens Dagblad van maart 2001):

De Grote Prijs Erik Breukink moet ook de continuïteit van het paradepaardje van de Bladelse wielersport, de Acht van Bladel, waarborgen. Sponsortechnisch is het immers de vraag of een juniorenkoers in lengte van jaren aantrekkelijk blijft. Door de ‘Acht’ en de opvolger van de ‘Ster’ in één pakket onder te brengen, moet Neerlands oudste juniorenkoers nog een lang leven beschoren blijven. “De Acht willen we op dezelfde wijze blijven organiseren”, zegt ******** om eventuele misverstanden weg te ruimen. “Het aantal dagen blijft hetzelfde en de kwaliteit van het deelnemersveld zal alleen maar toenemen. Mochten we het straks financieel allemaal niet kunnen bolwerken, dan rijden er gewoon vijftien ploegen in de Grote Prijs Erik Breukink in plaats van twintig. Maar de Acht houden we in stand. Dat is onze taak in de totale opbouw van de wielersport.”

• cychlod

Er moet iets aan al die onzin gedaan worden!!!!!!!! het (junioren) wielrennen in nederland gaat helemaal kapot!!!! laat de f*cking KNWU een voorbeeld nemen aan de KBWB ofzo, waarom kan in Belgie wel alles op wielrengebied en in Nederland nou niet??? er zijn al bijna geen juniorenkoersen te rijden die door Nederland versprijd lichen en dan gaan ze nog alles aflassen ook!!! wat een pisklotenstreken.

En als er wedstrijden zijn, dan zijn het er 4 op de zelfde Zondag.

Doe er alsjeblief wat aan!! of hoe kan er wat aan gedaan worden???????

• Dirk

Misschien word er wat aan gedaan als je mailt naar de KNWU…

Iedereen klaagt over de KNWU en tegen de KNWU maar er gebeurd niks als je ze niet wakker schud.Pas was het NK Klassement niet in orde, toen heb ik ze wat gestuurd en kreeg ik 2 dagen later bericht terug dat het verbeterd was en wanneer ik nog meer fouten zou opmerken meteen weer moest mailen…Maar dit lezen ze niet!!Dus wil je dat er wat aan gedaan moet worden…treed dan nu in actie is mijn adviesj…

• Insider

Dit heeft helemaal niets met de F**king KNWU te maken, maar met orginisatoren die te hard van stapel lopen. Klaag dus niet bij de KNWU, dit is niet hun fout!!!!

• Johan

Het al dan niet laten verrijden van een wedstrijd is in eerste instantie een zaak van een organisatiecomité. Meldt een organisatie de wedstrijd aan bij de KNWU dan volgt nagenoeg altijd een wedstrijdvergunning. Kankeren moet dus in dit geval bij de organisatie plaatsvinden en absoluut niet bij de KNWU. De organisatie wilde kennelijk meer dan hun financiële polsstok lang was.

• Insider

Dat bedoel ik