Ik wil deze zomer gaan fietsen in de Ardennen, onder andere de Redoute, maar ik weet niet waar hij ligt. Weet iemand hier welke weg het is? Ik heb op deze pagina een kaartje van remouchamps gemaakt : http://www.geocities.com/voetbalmaster/redoute
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk kan je wel even een beschrijving geven. Je rijdt op een smal paadje dan ga je door een tunneltje(onder de autostrade) als je uit het tunneltje komt gaat het direkt rechtsaf de weg wordt wat breder loopt even parallel aan de autostrade(deze ligt rechts van je). dan ga je naar links de weg wordt weer wat smaller en er zitten een paar bochtjes in. Net na het steilste stuk maakt de weg een knik naar links.
Misschien kan je hem nu terugvinden.
Het is gewoon een boerenpaadje en je kunt hem vanaf de snelweg zien liggen (afslag Romouchams). Vanaf de snelweg lijkt het een bultje van niks. Ervaring leert anders…. Als je na 250km daarboven komt, weet je het wel weer. Vooral het stuk bovenaan is veradelijk. Je hebt dan het steilste gehad, maar dan loopt hij nog even lekker door totaan de tv-mast.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?