Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Redoute

• Henkie

Ik wil deze zomer gaan fietsen in de Ardennen, onder andere de Redoute, maar ik weet niet waar hij ligt. Weet iemand hier welke weg het is? Ik heb op deze pagina een kaartje van remouchamps gemaakt : http://www.geocities.com/voetbalmaster/redoute

• Henkie

Ik zie dat de link het niet doet. Je moet de link even kopieren en het dan in de adresbalk plakken, dan doet hij het wel.

• Resurrect

Er staat op die kaart, op een bepaalde weg met grote letters: Redoute.

Dus neem ik aan dat ie daar ligt.

Want het lijkt mij sterk als de Alpe du Huez op de weg ligt die Redoute heet.

Succes

• maarten

Ik kan je wel even een beschrijving geven. Je rijdt op een smal paadje dan ga je door een tunneltje(onder de autostrade) als je uit het tunneltje komt gaat het direkt rechtsaf de weg wordt wat breder loopt even parallel aan de autostrade(deze ligt rechts van je). dan ga je naar links de weg wordt weer wat smaller en er zitten een paar bochtjes in. Net na het steilste stuk maakt de weg een knik naar links.

Misschien kan je hem nu terugvinden.

• Fast and the Furious

Ja en bij het 3e grassprietje rechtsaf!!

• h

Op die Redoute rij je niet zomaar met de buitenplaat omhoog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Wouter

Als je vanaf Luik aan komt rijden zie je hem rechts vanaf de weg duidelijk liggen. –> Gewoon de steilste weg tegen die helling op. Kan niet missen want er stonden nog namen gekalkt op het wegdek.

• Insider

Het is gewoon een boerenpaadje en je kunt hem vanaf de snelweg zien liggen (afslag Romouchams). Vanaf de snelweg lijkt het een bultje van niks. Ervaring leert anders…. Als je na 250km daarboven komt, weet je het wel weer. Vooral het stuk bovenaan is veradelijk. Je hebt dan het steilste gehad, maar dan loopt hij nog even lekker door totaan de tv-mast.

• Tom

de weg van spa naar aywaille, in remouchamps de kasseitjes rechts opdraaien (net voor brugje) en dan gewoon de pijltjes volgen ''la redoute"

• sjaak

neem gewoon de weg waar overal VDB staat. Dan kom je er wel.