Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zwitserland en Zülle

• Hans

Helemaal gelijk PEET. Ik heb me keer op keer geergerd aan het selectiegedrag van de heer leblanc. En ik zal niet meer me gaan ergeren over leblanc op dit forum. ik hou me in

• FRST

Chauvinisme of niet, onderstaande renners van de wild-card ploegen hebben genoeg kwaliteit die hun uitverkiezing rechtvaardigt:

CA: Voigt, O'Gradey, Hushovd, Moreau

Bonjour: Rous, Chavanel, Simon

AG2R: Kirspiuu, Botcharov, Chaurreau

FDJ: JP Nazon, MC Gee, Cooke, Casar, Casper

Jean Delatour: Brochard, Halgand en Lefevre

• Hans

Coast> Zulle Casero Escartin michaelsen hoj Garmendia. Daar gaat jou hele verhaal he jongen

• FRST

Michaelsen, Hoj: renners voor klassiekers

Zulle, Escartin: inmiddels subtop in de grote Rondes

Garmendia: renner voor kleinere etappekoersen

• Hans

Brochard, Halgand, Nazon en broertje, dat zijn renners voor de grote rondes. Sorry hoor, maar zulle presteert enorm goed dit jaar. En ik vind het ook leuk dat je niks over Casero zegt. De winnaar van de ronde van spanje. Clown

• FRST

Casero, goede renner. Alleen jammer dat hij weer een jaar met blessures heeft en dit jaar 0 UCI-punten bij elkaar heeft gefietst.

Overigens werd D Nazon vorig jaar 3e in het puntenklassement.

• vince

.

• vince

• Kobe

Voor Zulle is het misschien wel beter dat Coast niet naar de Tour gaat, nu kan hij zich richten op de andere kleine ronden waar hij nog steeds echt kan knallen. Anders had hij zich misschien weer helemaal op de Tour gericht en dan was z'n seizoen waarschijnlijk niet zo mooi geweest als nu. Het is natuurlijk wel doodzonde voor de Spaanse tak van Coast dat ze zich niet in de ronde kunnen manifesteren.