Welke wedstrijden rij Boogerd en Leipheimer in voorbereiding op de tour, want ik heb ze al een poos niet gezien. Of trainen ze samen in de alpen of in pyreneen.
cycliste
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik heb altijd veel kritiek op Boogerd, maar bij de eerste 25 kan hij wel rijden hoor. Zo slecht is hij nou ook weer niet. Als hij echt moet gaan knechten voor leipheimer dan kan het zijn dat hij buiten de eerste 25 valt. Boogerd rijdt zeker niet bij de eerste tien, behalve als hij weer met geluk bij een ontsnapping mee is
Persoonlijk vind ik dat boogerd te afwachtend aan het rijden is. Zie zo ook in de Giro. Staat hij op een minuut of 10 dan kan je er die dag toch gewoon voor gaan als het zijn terein is. Iik ben van mening dat als je mee wil zitten en voor de etappe wilt gaan je het gewoon 10 keer proberen moet.
Kijk eens naar de winnaar vandaag in Zwitserlnad. Die had ook kunnen denken, tja laat die gozer maar rijden, haalt het toch niet. Zo'n actie zie ik boogerd niet snel maken. Nee hoor gewoon blijven zitten waar je zit en zeker niet eens iets inpulsiefs proberen
nou talentje, zulke onzin heb ik zelden gehoord …
Boogerd te afwachtend, het tegenovergestelde is vaker beweerd …
En om Boogerd nou met een 21-jarige renner van het fameuze Oktos team te vergelijken … nee bedankt.
Het is natuurlijk ook nog zo dat Boogerd wel de kwaliteiten heeft waardoor hij niet zomaar een kwartier kado krijgt in een etappekoers … als je z'n carriere een beetje gevolgd hebt kun je hem toch niet te afwachtend noemen.
Maar blijkbaar is het gewoon gaaf ofzoiets om op de beste Nederlandse wielrenner van de afgelopen 5 jaar te zeiken …
(gemiddeld dan, niet in 2001 bijvoorbeeld, voor dit weer een nieuwe discussie oplevert …)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?