Wat zou het toch mooi zijn als El Torro vandaag in een vroege ontsnapping meegaat en net als Angolutto in 1997 genoeg voorsprong neemt om de ronde winnend af te sluiten.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsLekker blijven dromen jongens.
Ik zal jullie even wakker maken;
In de top 100 van de UCI staan 4 nederlandse renners en zij zijn allen 30 jaar of ouder (Dekker, Boogerd, Voskamp en Kemna).
In de UCI top 200 staan in totaal 7 Nederlandse renners. Behalve de hierboven genoemde 4 renners, Knaven (DOMO), van der Ven (Bankgiro) en Van Dijk (Lotto) en dus geen Nederlandse RABO renners. Een van deze 3 renners is ouder dan 30 de anderen zijn 26 en 27 jaar oud.
In de top 200 van de UCI staan 102 renners jonger dan 30 jaar waarvan dus maar 2 Nederlanders. Tevens zijn 26 van deze renners jonger dan 25 jaar(waarbij dus 0 Nederlanders).
Trek jullie conclusie en huiver voor de nabije toekomst.
Of zie ik het verkeerd?
Erik Dekker en ook Bart Voskamp zijn prachtige voorbeelden van renners die op latere leeftijd tot volle wasdom komt.
Men zegt vaak: wat goed is komt snel.
Daarentegen is haastige spoed zelden goed.
Ik wil hiermee maar zeggen, dat het niet alles zegt dat de jonge Nederlanders zo ver staan in het UCI-klassement.
Renners zoals Remco van der Ven, Bram Schmitz, Bram de Groot, Addy Engels en Stefan van Dijk worden elk jaar beter, leren ieder jaar weer bij.
Ik zie het nog niet zo somber in.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?