Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gevaarlijke outsiders voor de tour

• Thomas

Menchov, Zubeldia, Moncoutie ! dit zijn renners die het nu goed doen! over drie weken rijden ze in dienst van hun kopmannen of ze zijn uitgeblust.

Een goed voorbeeld zijn de renners Montgommery en laiseca. De eerste reed vorig jaar in de maanden mei en juni zeer goed, in de tour kwam hij echter niet verder dan een 10e plaats in een bergrit. Laiseca zag je in deze maanden niet en toch werd hij één van de betere klimmers in de tour van 2001.

Je weet het toch niet…..je hebt 20 namen en drie gaan verrassen….alleen welke drie….dat blijft moeilijk!!

• kritxebarria

Velo, Outsider…..

Bovendien was hij in 2001 nog 11de in de Giro ondanks dat hij tot aan de 16de rit Pantani mee naar boven heeft moeten sleuren.

Dus wel degelijk wat gepresteerd de laatste 2 jaar!

enne hij start goed uitegrust en is dus straks niet uitgeblust………..

• Bas-Jan

pfff da's wel weer erg vragen naar de bekende weg zeg…

volg gewoon de uitslagen van nu en de komende weken, dan kan je je eigen conclusies trekken

• Bassolo

Haimar wint de tour en niemand anders!

Galbak, een beetje mijn dromen verstoren. Zubeldia is bezig met een zeer uitgekiende seizoensopbouw. Hij zit feitelijk pas op 80%. Kan je nagaan wat een vuurwerk dat gaat geven in de tour. Samen met Laiseka, de gebroeders Flores, Unai, Cesar en Iban gaan die heel wat mooie dingen laten zien, daar ben ik van overtuigd, sterker nog dat is een voldongen feit.

Daarnaast vind ik je post van een negatieve instelling getuigen. Je loopt alleen maar te zeuren over renners die in jouw ogen te weinig gepresteerd hebben of gedurende een te korte periode top waren. Het cyclisme is veel te mooi voor jouw negatieve benadering, kop op, kijk naar de mooie momenten en schrijf daarover in je postings. Wie gaat er volgens jou dan wel verrassen, wie zouden die drie kunnen zijn, geef eens wat namen.

• zico

Menchov , cauccholi , rumsas , zubeldia

zijn de outsiders en Fredje Rodriguez gaat Zabel verrassen.

• h

Met Fred heb je gelijk alleen de andere zijn al uitgebrand voor de start!!!!!!!

• Gijs

pffff Thomas… geloof dat jij hier de enige bent die het niet snapt ! ik dacht niet dat euskaltel een 100% kopman heeft ten eerste…ten tweede Werken voor hun kopmannen?? ONZIN !! Menchov bewijst wel weer dat hij 1 van de sterkste Ibanesto renners is en waarom zou zo\'n ploeg het niet met meer kopmannen kunnen doen? kijk maar naar kelme en once ! elk jaar zijn er verassingen die je niet verwacht maar ook die te verwachten zijn. nou vertel jij nou maar eens dan wie wel volgens jou !

• Heraclitus VII

Gevaarlijke outsiders ?

H'm… ik denk dat de top-5 gevormd gaat worden door renners die ook vorig jaar al in de top-20 eindigden. En wie weet zorgen Leipheimer en de hier veel geroemde Rumsas voor een verrassing.

Een naam voor je toto ? ‘Schiet mij maar lek’. :-))

• FRST

Kelme: Santiago Perez

Once: Azevedo

CSC: Sastre

Bonjour: Chavanel

• Driversr

Met degelijke renners en een verrassing heb je het meeste kans Dave..

Ik zou kiezen voor Kivilev of Zubeldia aangezien die goede ploegen hebben, de rest is standaard. Steels wordt niks