Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leipheimer kat in de zak voor Rabo?

• Kenner

Daar ben ik het volledig mee eens.

Alleen verdwaalde voetbal-“supporters” hebben vaak een waas voor de ogen en verliezen de realiteit uit het oog.

Misschien is BO er zo een.

Maar ach als hij nog een tijdje in de wielersport rond loopt dan komt dat ook wel weer goed.

Mvrgr,

Kenner (die “soms” in een betere wereld gelooft…)

• BO

ik heb het niet over boogerd maar over leipheimer, boogerd heeft het overigens wel goed gedaan vind ik in de amstelgold race, en die uitspraak van Pietje ben ik het niet mee eens.

Kenner ik denk dat je mij met ene Pietje verwar, lees mijn stukje maar eens goed, en daarna die van Pietje, dan zie je het verschil.

• SUPERGROVER

Leipheimer gaat gewoon en fantastische tour rijden,

Weet uit heel betrouwbare bron dat hij ```goed in orde`` is.

Enne jongens deze rondrit in Frankrijk met in de eerste 10 etappes niet te grote tijdverschillen,leent zich er uitermate voor om tijdens koers te verbeteren.

Tis niet verstandig om als klassementsrenner in deze Ronde op 100% te starten.

Met in de laatste 9 dagen alle bergetappes.

Is mijn ``bescheiden``mening,

SUPERGROVER

• Marijke

Het is wel jammer dat Rabobank zo veel druk zet op Leipheimer. Ze houden hem “vers”tot de Tour, dat wekt verwachtingen. Alleen de winnaar van de ronde kan zich veroorloven om een heel voorseizoen niets te doen

Stel dat hij in de top 10 eindigt, hartstikke mooi natuurlijk, maar doordat hij zijn hele seizoen op 1 wedstrijd afstemt valt het resultaat tegen.

Had hij niet beter, de Giro kunnen rijden, of wat wereldbekerwedstrijden, dan was de druk er inmiddels af geweest.

• RvH

Leipheimer kat in de zak?

Als het dan maar een kat van Schrödinger is, kan er nog van alles gebeuren.

• Christian

hou je grote klotebek hufter