Weet ieman van jullie met welke snelheid de dames gemiddel over een tijdrit van ongeveer 20 km afleggen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsKobe,
Marianne Vos is nog nieuwelingedame hoor (ze is nog maar 15 jaar jong…).
Ik kan je verklappen dat ik ook wel eens met zo'n soortgelijk jong grietje ga fietsen en, ik laat het natuurlijk niet merken (…), maar als het er op aan komt heb ik echt mijn hele hebben en houwen nodig om dat mens bij te houden.
Gelukkig kan ik mijn afzien goed verbergen (altijd glimlachen blijven…) en merkt ze er niets van!
Mvrgr,
Kenner (ook van afzien…)
kenner,
Maar jouw R. is net zoals M. Vos ook niet de eerste de beste hé.
Ik ga zelf ook vaak me de “kleine mannen” fietsen en ik kan iedereen verzekeren dat die ook heel hard fietsen. Zeker als het bergop gaat en ze hun gewichtsvoordeel kunnen uitspelen dan kan het serieus zeer doen. Maar zoals Kenner zegt blijven lachen en regelmatig babbelen dan denken ze dat je nog fris zit(en dan hopen dat de top nabij is). Maar je mag ook wel eens toegeven dat ze je zeer doen, dan weten de rennertjes iets over hun niveau en het heeft ook een positieve uitwerking op hun kopke.
m.v.g.
Maarten
Tja Kenner, er zal een keer zijn dat je hele hebben en houwen niet meer genoeg is om R. (fan van “the Police”?) bij te houden.
ps Ik moest laatst met fietskoerieren iets afleveren bij de Sociale Dienst. Daar stonden pakweg 50 daklozen te wachten op hun geld toen ik binnenkwam in m'n fietspakkie en met m'n fiets. Binnen een paar tellen stonden ze allemaal te schreeuwen “Knetemann, Knetemann,Knetemann”.
Achteraf toch maar ff in de spiegel gekeken….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?