Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tijdrit dames

• M. ten Haaf

Weet ieman van jullie met welke snelheid de dames gemiddel over een tijdrit van ongeveer 20 km afleggen

• mokum

Wat een rare vraag!

Probeer eens wat oude uitslagen na te lezen,maar dat is van wel heel veel factoren afhankelijk he….

• Kenner

M. ten Haaf,

Wellicht ben je een man (???) en zou je je willen laten ombouwen tot “vrouw”, een “dame” is immers iets heel anders dan een vrouw (!!!), ga er dan maar vanuit dat jij nooit harder kunt fietsen dan Leontien van Moorsel!

Mvrgr,

Kenner (nu ook al een beetje van vrouwen…)

• Kobe

Hey Marianne, de meest dames rijden in de tijdrit minimaal 3 tot 4 km/u harder dan jij, de meeste vrouwen ook trouwens. Marianne Vos won het DK tijdrijden bij de junior dames met gem. 41 km/u op de teller, naar het schijnt.

• maarten

Marianne Vos is nog nieuweling trouwens. Maar dit is ook niet zo maar de eerste de beste. Als je meer over haar kwaliteiten wil weten kijk er dan de uitslagen van het veldrijden maar eens op na. Niet de jeugd uitslagen wel de dames waar de meeste deelneemsters minstens 20jaar zijn.

• Kobe

Maar er was geen apart DK voor nieuweling dames, vandaar dat ze won bij de Junior Dames. Ze won dit jaar ook het CK bij brabant 2000, daar waren de andere vrouwen toen niet blij mee….

• Kenner

Kobe,

Marianne Vos is nog nieuwelingedame hoor (ze is nog maar 15 jaar jong…).

Ik kan je verklappen dat ik ook wel eens met zo'n soortgelijk jong grietje ga fietsen en, ik laat het natuurlijk niet merken (…), maar als het er op aan komt heb ik echt mijn hele hebben en houwen nodig om dat mens bij te houden.

Gelukkig kan ik mijn afzien goed verbergen (altijd glimlachen blijven…) en merkt ze er niets van!

Mvrgr,

Kenner (ook van afzien…)

• maarten

kenner,

Maar jouw R. is net zoals M. Vos ook niet de eerste de beste hé.

Ik ga zelf ook vaak me de “kleine mannen” fietsen en ik kan iedereen verzekeren dat die ook heel hard fietsen. Zeker als het bergop gaat en ze hun gewichtsvoordeel kunnen uitspelen dan kan het serieus zeer doen. Maar zoals Kenner zegt blijven lachen en regelmatig babbelen dan denken ze dat je nog fris zit(en dan hopen dat de top nabij is). Maar je mag ook wel eens toegeven dat ze je zeer doen, dan weten de rennertjes iets over hun niveau en het heeft ook een positieve uitwerking op hun kopke.

m.v.g.

Maarten

• Johan

Kenner, ik heb dat jonge grietje waar je wel eens mee gaat rijden zaterdag jl. van zeer dichtbij in de koers nog bezig gezien. Nog even en je krijgt te horen “je wordt ouder papa”.

• Kobe

Tja Kenner, er zal een keer zijn dat je hele hebben en houwen niet meer genoeg is om R. (fan van “the Police”?) bij te houden.

ps Ik moest laatst met fietskoerieren iets afleveren bij de Sociale Dienst. Daar stonden pakweg 50 daklozen te wachten op hun geld toen ik binnenkwam in m'n fietspakkie en met m'n fiets. Binnen een paar tellen stonden ze allemaal te schreeuwen “Knetemann, Knetemann,Knetemann”.

Achteraf toch maar ff in de spiegel gekeken….