Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie zet z'n geld op O'Grady

• millies

Zal hij dit jaar in staat zijn zich te mengen voor het klassement van de groene trui?

Ik heb 'm nauwelijks gezien, maar met de Tour kan die er wel eens staan..

Mee eens?

• Roy R

absoluut mee eens

• millies

Gelukkig, dan neem ik een ander; Rodriguez?

• Wouter

Zou ik ook mijn geld op zetten, klasse voorjaar en zeker goed voor top 10 en enkele top 5 (of meer) klasseringen.

• Luis

Nee, die trui is voor Zabel en alleen voor Zabel, zeker nu hij kopman is.

O'grady moet het hebben van tussensprints en punten die daar te verdienen zijn. Dit zijn de kruimels die Zabel niet wil (weinig punten), de echte punten liggen aan de streep.

• Bart Broex

Weet je nog hoe klein het verschil vorig jaar was? Uitsluitend in tussensprints is een groene trui niet te winnen, vorig jaar was Zabel daar net zo druk als O'Grady. Dat Zabel nu wel volledig ondersteund wordt telt veel zwaarder mee in de strijd om de groene trui.

• maarten

Vooral Hondo kan handig zijn. Danilo mag O'grady en consoorten afmatten in de tussensprints en zelf de meste punten wegkapen. Daarna hoeft zabel nog maar achter de rug van G.-M.F. uit te komen. Aan de meet is een frisse zabel beter dan bijna alle anderen. Steels is mischien intrinsiek rapper maar de jongen komt van ver en zal in de zwaardere ritten zo goed als zeker moeten passen.

• Marco

vergeet niet dat O'Grady vorig jaar zolang meedeed voor de groene trui omdat hij ook een paar keer in een succesvolle ontsnapping zat, waar Zabel ontbrak, o.a. naar Antwerpen en in de ‘Dekker - 35 minuten voor Kivilev en Simon’ etappe.

In de eindsprint zal O'Grady het 9 van de 10 keer afleggen tegen Zabel en nu ook McEwen. Al rijdt O'Grady ieder jaar in de Tour wel beter dan in de meeste andere maanden …