Casagranda (Savoldlli, Rebellin) zijn op behoorlijke achterstand gereden. Toch niet (meer) in top vorm?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsSavoldelli zijn hoofdvogel is binnen, die hoeft voor zichzelf in Zwitserland niets meer te bewijzen.
Ik neem aan dat je Casagrande(Francesco) bedoelt. Deze leek vol vertrouwen en liet de ploegmaats hard werken. Valjavec reed echter zo sterk dat cecco niet kon volgen. Later deed Cecco nog een poging de situatie te herstellen maar die mislukte. Volgens mij speelt het competitie gebrek Cecco parten, hij piekte trouwens Naar de Giro, het is moeilijk om op enkele weken een nieuwe piek te berijken.
Rebellin is naar mijn mening te licht voor rondjes zoals Zwitserland
Thorwald Veneberg vind ik een opvallende prestatie leveren. Hij werd 26ste op iets meer dan 3 min van Vinokourov, toch raar dat een renner die het hele jaar op elke berg op achterstand wordt gereden nu ineens het goed doet, ach ja vorig jaar deze tijd was hij ook in vorm, als deze progressie zich doorzet is hij dan een blijver ??
Best knap van THORSTEN (volgens NOS-Teletekst) Veneberg. Eerste Rabo, nog vòòr de Zbergen, en in de laatste km zwoegend voor Verheyen.
Maar het werd ook tijd inderdaad, vorig jaar had ie rond deze tijd al top-15-noteringen te pakken in de Midi libre en Classique des Alpes. En de Giro viel niet mee voor 'm.
Misschien moeten we eens proberen de wat wisselende resultaten van Thorwald in het juiste perspectief te plaatsen.
Gisteren in de Ronde van Zwitserland mocht hij samen met Verheijen voor eigen kans gaan. De beoogde kopman Beat Zberg gaf voor de zoveelste maal blijk van onvermogen, zodat Thorwald en Geert voor een goede klassering mochten rijden.
Overigens geloof ik niet, dat Thorwald voor Verheijen reed, Verheijen reed in de laatste 500 meter met 3 anderen het gat naar de enkele tientallen meters voor hen rijdende Veneberg dicht.
In de Giro reed Veneberg voor Boogerd.
Dat kost kracht en energie.
Daarom kon hij in de zware bergetappes niet met de beteren mee.
Het is niet logisch in koersen waarin hij een knechtenrol vervult een goede klassering te verwachten.
Veneberg is wel, net zoals Geert Verheijen, een klimmer in de marge. Zeker te goed voor de bus, maar toch altijd ruim achter de toppers.
Ik sla de klimmerskwaliteiten van Addy Engels en ook Remmert Wielinga hoger aan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?