Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

stukje tekst in Wielerrevue

• Marco

Wat een rare tekst lees ik op pagina 8 van de Wielerrevue van deze week.

Ik citeer:

“… van zijn rivalen bleven Moreau en Kivilev (jawel, beste kenners van prikpagina.nl!) nog het dichtst bij …”

kenners (met een kleine letter) van prikpagina.nl, dat zijn wij …

Is er hier dan sprake van een Kivilev-hype? Die heb ik dan even gemist …

• maarten

Kivilev werd als je op zoeken klikt 50 keer genoemd in sinds 16 mei. Maar de helft van die postings betrof een Vss ploeg van de Dauphine dus is volgens mij er geen spraken van een hype.

• Kobe

Een reactie op: Wielerrevue-onzin??? misschien?

Of is het een tekst van MS, omdat ik hem heb gezegd dat ie volgens mij voor de Tour '01 nog nooit van Kivilev had gehoord.

Maar krijgen we nu Beef tussen de WR en de prikpagina???

• gerd

Ik begon het stukje over de wielerrevue-onzin…als het daar een reactie op is: dank u wel beste heren, ik ben zeer vereerd.

Ik kan mij vergissen maar ik vind Kivilev niks…men vergeet nogal vlug dat Kivilev vorig jaar een enorme voorgift kreeg van de rest van het peloton (of liever de andere klassementsrijders). Het is een verdienste van hem dat hij toen mee was (de rit van Dekker en Aito Gonzalez als ik mij niet vergis), maar als je echt goed bent moet je mijns inziens met zo'n voorgift (was het geen 35 minuten) de TdF gewoon winnen.

• maarten

Gerd het was 35 minuten in die rit. Maar ze zijn echt niet zo dom om Kivilev 35 min te geven. Kivilev verloor eerder reeds vele minuten zodat hij maar 13 minuten voosprong had op Lance in het klassement na de bewuste onsnapping.

m.v.g.

Maarten

• Kobe

En dat was weer in de waaier etappe waar Wauters z'n trui verloor.

• Leon

Die had Marcske een dag eerder al verloren in Seraing.

Maar wel die waaierrit waarin alle Cofidis-mannen de eerste waaier misten, dus ook Kivilev.

• maarten

Wauters moest in Antwerpen te veel pers te woord staan. Daarom weinig slaap, de volgende dag flanellen benen en inderdaad in Seraing truitje kwijt. Denk dat de ploeg hier toen een foutje heeft gemaakt.

• Gerd

Juist ja, nu herinner ik mij die mooie waaierrit weer in het noordoosten van Frankrijk. Als hij daar 13 minuten verloor, schoten er van die 35 minuten toch nog 22 over en ik blijf mijn stelling dus aanhouden.

Ik hoop dat Kivilev de volgende weken mijn ongelijk kan bewijzen…

• maarten

Gerd iets beter lezen. Hij verloor er geen 13 maar 22.

De 13 minuten was wat hij er aan overhield.

Je mag nog altijd je stelling herzien :)