Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Van Bon!!!

• kweet

eindelijk Van Bon weer!! ,Yess , echt blij mee:) Hij maakt ook zeker weer een goede kans op het NK.

• Marida

Ja, prachtige overwinning :)

• Talentje

Hij behoort zeker tot een van de groete favorieten zondag

• Ad

Koesrinzicht, geduld en sneldheid.

Dat maakt van Van Bon een winnaarstype.

Mooie overwinning vandaag in een zinderende finale.

Proficiat, Leon!

• Wouter

Inderdaad echt super gereden. Wel gewoon de aanval kiezen (en niet dat afwachtende van Rabo, sorry het zit mij hoog) en dan koel afmaken.

De grootste overwinning van een Nederlander tot nu toe dit seizoen. Mocht er ook wel eens van komen en die overwinning kwam dan opvallend niet van het grootste blok Nederlanders.

Van van Bon gaan we nog horen in de Tour!

• Bas Dollevoet

“De grootste overwinning van een Nederlander tot nu toe dit seizoen. Mocht er ook wel eens van komen en die overwinning kwam dan opvallend niet van het grootste blok Nederlanders.”

En de eindzege van Dekker in de Tirreno dan ??

• Wouter

Sorry, je hebt helemaal gelijk, wat vergeet je die uitslagen toch snel. Want wie weet er nou nog wie bijv. Kuurne-Brussel-Kuurne of Parijs-Nice won?

Maar ja daarna was er weinig reden tot juichen in een koers van een beetje niveau, als chauvinistische Nederlander dan.

• Tom

vandaag allerlaatste, op ruim twaalf minuten en in het gezelschap van Patrice Calcagni. Dat zegt genoeg

ik denk dat hij de rit van de gisteren niet te best verteerd heeft

• ploegleider.com

>wie weet er nou nog wie bijv. Kuurne-Brussel-Kuurne of Parijs-Nice won?

McEwen, Vinokourov… ik weet het nog…

Moeten ze bij Rabo Van Bon toch maar gaan terughalen? (Die Nederlanders vliegen er vast als eerste uit na de fusie Domo-Lotto)…

• Wouter

Van Bon heeft bij Domo bijgetekend. Maar: vandaag kreeg van Bon wel snel even de een handje en felicitaties na de etappe van Ton van Engelen. De liefde is dus niet helemaal bekoeld. Van Heeswijk zou ik dat bijvoorbeeld niet snel zien doen.