Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Van Bon!!!

• Leon

… en weggezakt uit de top-30. Vreemde zaak, zo zwaar was het klimwerk toch niet vandaag. Dat ie de rit dus slecht verteerd zou hebben, lijkt me niet waarschijnlijk. Zal wel ziekte of pech zijn geweest. Alleen hadden ze dan in het laatste geval wel eens een paar mannetjes mogen laten wachten voor de eennabeste Rabo in de stand.

• ploegleider.com

Karsten Kroon daarentegen rijdt voor de zoveelste dag in de top-20!

en d'r werd hier laatst zo op die jongen gevit. Waarom zou hij niet op scherp staan voor het NK?

• Tom

sterk van je mc ewen die Kuurne-Brussel-Kuurne wint en Vinokourov Paris-Nice. Als ik van jou was, zou ik toch maar even goed nadenken en dan iets intikken. Er won een Est, zijn voornaam is Jaan, zijn achternaam eindigt op dubbele u en het is een sprinter. Weet je nu wie K-B-K gewonnen heeft???

• simpie

ja, ik wel: Jaan Kirsipuu!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!vv!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!!¡!¡!¡!

• Siegfried

iedereen kan wel eens missen hé

• EZO

Leon, proficiat…