Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

breukink lijkt ook in vorm voor de tour

• Bas-Jan

hij mag zelfs z'n halsband af en zelfstandig commentaar geven bij een stukje RvZ waar hij van bon naar een (overigens geweldige) overwinning blaatte…

tering ! ik wist niet wat ik hoorde…volgende week het NK, ook nog die gruwel van een smeets erbij, brrrr

leve michel wuyts !

• adje

Het klonk inderdaad voor geen meter!

• kritxebarria

Wist niet wat ik hoorde, het leek wel of de turbo aanstond……net zoals wanneer Smeets de paardenraces doet op de manier van de echte knollenverslaggever. Hij moet gewoon zichzelf blijven, gelijk onze held…………..

inderdaad leve Michele Wuyts!!!!!!!!!!!!

• Siegfried

Leve Karl op de moto

( dit was terzijde )

• Johan

Waarom dacht je dat ik bij de tv-uitzendingen van wielrennen al jaren naar één van de Belgische zenders kijk!!!!!!!!!

• Kenner

Was het van De Breuk zo slecht dan??

Ik heb het niet gezien/gehoord!

Mvrgr,

Kenner (wel van “analyseren”, maar niet zo van “verslaggeven”..)

• Johan

Kenner is dat geen leuke job voor je????. Om het maar gewoon plat te zeggen:

Het lukt je tenslotte goed om in één uur vijf kwartier vol te lullen. Ik schat in dat je de spraakwaterval van wijlen Theo Koomen zeer goed kan evenaren. Wordt het

tijdens de uitzendingen van de NOS wellicht weer leuk om te kijken. Wellicht toch maar eens nadenken wat leuker is: je huidige job of verslaggever worden.