Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nk

• Fast and the Furious

Dat wou ik net zeggen!!!

• Szurkowski

Wat hebben jullie toch tegen RABO? Wees blij dat er nog zo'n sponsor is.

Zonder deze sponsor stelt het Nederlandse wielrennen helemaal niets meer voor.

• Ottie

Ik heb niks tegen Rabo, ik constateerde alleen maar wat feiten.

• Jo (the Only Jo..)

Ach dan ga ik maar voor Reinerink, wat is die in vorm, en wat weet ie vaak te ontsnappen de laatste weken.

• SUPERGROVER

Louis de koning word overall-kampioen,dat zou het mooiste zijn.

zijn maar 2 treetjes hoger als een jaar geleden,

groeten,

SUPERGROVER

• elderlee

dat zal moeilijk gaan : hij is gestopt….

• hahah

het is toch beter als een raborenner wint die zien we teminste in de tour en bankgiro niet.En zeker geen jonkie want die zie je ook nooit,je kan beter een dekker of de jongh laten winnen ,iemand die grote wedstrijden rijdt.

• MP

dat vind ik een goed argument ja, dit jaaar zag je de nederlandse kampioenstrui ook nooit, tot voor kort een paar dagen geleden in de ronde van zwitserland, maar koerts is er nu al uit, die trui nooit gezien dus…..

• Marco

Ja, en toen DE LUDO Belgisch kampioen was, was hij 6 maanden geschorst in die trui. Desondanks zelden zo'n geweldige kampioen gezien!

• Kenner

Tja,

Het was een “geweldige kampioen”, maar dan natuurlijk wel een “geweldig lelijke kampioen”!!

De Ludo is immers al jarenlang het monster van het peloton.

Als een renner een monsterontsnapping op touw wil zetten dan vragen ze altijd of De Ludo ook zin heeft in een avontuurtje…

Verder vind ik De Ludo ook een geweldenaar, vooral voor zijn inzet en zijn simpelheid van koersen.

Mvrgr,

Kenner (zelf ook “geweldig lelijk”…)

P.S.: Wat dachten jullie eigenlijk van Bobbie Traksel als nieuwe kampioen van Nederland??? Ik roep zo maar wat hoor…