Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hart van Brabant

• Joost

Eerste uitslag:

1 Maarten Nijland

2 Berry Hoedemakers

3 …. Farenhout

Oftwel: profs en ex-profs slaan wederom hun slag in de clubcompetitie…

• jr

Dit lijkt mij niet echt de bedoeling van de clubcompetitie…

• h

Ja en de aanstormenden talenten staan weer met lege handen

• maarten

Als je als aanstormend talent de gebuizde(excuseer mij voor deze term) profs niet aankan wat heb je dan te zoeken bij de profs. Met alle respect voor de Farenenhoutjes en co maar deze halen niet het niveau van de TT1's. Dus als je deze jongens niet kan kloppen ben je zeker nog niet profwaardig.

• Ottie

Jaja, afgelopen dinsdag in het criterium van Bedum, waar ook 1 van de broers Farenhout in de laatste ronden alleen op kop lag en dacht zo even de zege te pakken. Wat gebeurd er in de laatste ronde. Sierk Jan de Haan, neo-amateur, springt vanuit de kopgroep naar de eenzame koploper en dhr.Farenhout blijkt gezegd te hebben: “Hee, je haalt mij toch niet terug zeg”, waarna Sierk Jan de Haan de zeer goed bezette koers wint. Farenhout zakt nog terug in de rest van de kopgroep en komt niet op het podium.

Het kan dus ook anders met jong en oud (met respect)……..

• E

Renners die in de clubcompetitie rijden, rijden daar niet in eerste instantie met de gedachte om profwaardig te zijn.

Renners die profwaardig zijn of willen worden en de mogelijke kwaliteiten hebben rijden in principe in de zogenaamde LSE's of topploegen

De clubcompetitie heeft in principe een andere doelstelling, op deze doelstelling zijn de regelementen van de clubcompetitie ook afgestemd (geen renners uit een LSE bijv.). Alleen als deze regelementen in elke wedstrijd overtreden kunnen en mogen worden zonder dat er ingegrepen wordt, krijg je na elke clubcompetitie wedstrijd weer deze discussie