Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zubeldia

• Sven

Ik lees hier overal zogenaamde kenners die Zubeldia tippen. Waarom??? Vorg jaar heeft hij in de Tour niet één keer bij de top-20 gereden!!

(en ik kan het weten, want ik had hem vorig jaar in mijn ploeg: zero points!)

• Jacques

Zubeldia had vorig jaar een slecht jaar door veel blessureleed. Twee jaar terug reed hij een heel verrassend en sterk jaar. Dit jaar heeft hij in de Dauphine Libere al aangetoond in vorm te zijn (4e in eindklassement)

• h

ja maar het zou kunnen dat hij straks is opgebrand

(ik zeg niet dat het zo is maar het kan wel zeer goed)

• Siegfried

Opgebrand ? die jongen is nog maar naar zijn peik aan hte groeien. daarbij wat hij vorig jaar preseerde doet niks terzake. pech , val , probs of gewoon een minder jaar maakt iedereen mee. dus Sven zet Zubeldia maar weer in uw ploegje dit jaar

• Martijn Clardeij

Ik ben het helemaal met je eens Sven…voor mij nooit meer Zubeldia in mijn ploeg,

dit jaar ga ik voor Mayo, lijkt me beter…..

• Kobe

Zulle is ook niks, die reed vorig jaar geen deuk in een pakje boter…

• kritxebarria

Precies Siegie, Zubeldia gaat het maken, Zubeldia gaat het doen! Na een wisselvallig, zwaar jaar is ie helemaal aan het opbloeien en gaat hij voor de top 10 in de tour. Dat moet zeker lukken gezien zijn potentieel en all-round capaciteiten.

• Jo (the Only Jo..)

Dus Je wilt nu mayo nemen, moet je vooral doen, grote kans dat je dan weer een zubeldia ervaring rijker wordt, heeft het hele voorseizoen een blessure gehad, en een blessure is meestal niet een voorteken dat je super gaat rijden.

nee volg het advies van siegie, kritxebarria en Jaques op en neem Zubeldia in je team.

• Matthijs Thielemans

Heeft Erik Dekker is 2000 dan geen blessure gehad in het voorjaar?????????

• Jo (the Only Jo..)

ja, wou jij beweren dat dekker er weer drie gaat maken, of mayo….

Duh, dekker is een uitzondering na een lange blessure, meestal gaat het niet zo vlot, en zeker niet als je een klassements renner bent, Savoldelli had ook twee a drie jaar nodig om na zijn blessureleed de giro te winnen,