Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vino zwaar gevallen

• maarten

Vinokourov gaat zwaar onderuit in de afdaling in de ronde van Zwitserland

• Martijn

hoe ernstig is het>???

• maarten

Heeft ondertussen opgegeven en is op weg naar het ziekenhuis. Verdere informatie zal vanavond wel volgen.

• Leon

Dat was geen betrouwbare bron Maarten. Het viel allemaal relatief gezien nog mee:

59 Alexander Vinokourov (Kaz) Team Telekom19.00

• MP

nou ik vind de ploegleider een betrouwbare bron zoals ze zeiden bij de belgen

• maarten

Ik had het overgenomen van de VRT kommentator(gaat hier hun reputatie als wielerzender). De kommentator zei iets van ze melden ons Vinokourov geeft op.

Dat was dus blijkbaar niet juist of misschien heeft Vino na enkel minuten toch besloten door te gaan. Gezien zijn 19 min achterstand op dat korte stuk is het niet onwaarschijnlijk dat hij enkele minuten daar heeft gezeten en dan van mening veranderd is.

• Matthijs

Je hebt wel gelijk hoor, de ploegleider riep door de radio ofzoiets dat Vinokoerov op had gegeven, maar dat is nooit door de wedstrijdleiding bevestigd. Blijkbaar wou ie dus inderdaad toch nog verder.

• Jo (the Only Jo..)

Die zelfde belgen zeiden overig een kwartier later ook:

Vinokourov is weer op de fietsgestapt, dat is positief nieuws voor de telekom ploeg met het oog op de tour de france,

dat heb je zeker niet gehoord

• Kobe

Nee, toen sliepen we al dankzij die suffe Carl…..

• Marco

ik moet nu onze vriend Siegfried gelijk geven: Karl is niet suf, Karl moet op de moto!