Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Casagrande

• maarten h.

Herstelt zich vandaag goed. 1e en Moos is terug van weggeweest. Heeft lang geduurd voor dat ie doorbrak.

• Matthijs

Wel een domme actie van die Moos om nog over te pakken, verder reed ie wel OK.

Maar wat veel belangrijker is: hoe is het met Vinokoerov?

• maarten h.

Die kon toch weer doorfietsen, dus lijkt me mee te vallen. Alleen zijn klassement naar de kloten (maar dat lag toch al in Zwitserland).

• Kobe

Vino gaf op, volgens CvN. Maar over vallen en opstaan gesproken: een indrukwekkende Wadecki!!

• Peet

inderdaaad wel een lulletje, die moos, dattie in de laatste kilometer nog overneemt. is wel jammer, want ik had hem liever zien winnen dan casagrande met zijn urkel-hoofd

• maarten h.

Vino verliest vandaag volgens de uitslag 19 minuten zie de site www.tds.ch

• Marco

Ook mooi werk van Alex Zulle!

Dufaux (toch nog niet afgeschreven), Vino en Wadecki leken het hem moeilijk te maken, maar Zulle reed er net voor de top solo naar toe.

Mooi werk van een van mijn favorieten!

Wadecki is volgens mij nog nooit zo sterk geweest in het hooggebergte, terwijl ze hem in maart nog in coma van het asfalt moesten vegen … sterk!

• Siegfried

Wadecki heeft wellicht meer gereden op klimmen

• Leon

Staat die Wadecki ook niet een paar kliootjes slanker dan voor zijn val? Hij ziet er voilgens mij nu minder geblokt uit dan toen.

Mooi voor Domo trouwens, zoveel goede klimmers: RiRi, Bruylandts, Merckx, Konecny, Wadecki. Dan Rodriguez, Van Bon, Knaven en Van Heeswijk/De Wolf/Hoste/Cassani er nog bij, en je hebt een mooie Tourploeg.

• Kobe

Ja, na z'n valpartij is hij vele kilo's verloren, vandaar dat ie nu beter klimt dan ooit.