Samen met Verheyen (DIE MISLUKTE RABO AANKOOP) eindigde hij in een groep op 11,41. In de uitslag 31ste.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsKan er mee door.
Maar mag ik weer eens reageren op die negatieve opmerking over Geert Verheijen?
Ik lees dat de laatste dagen steeds meer op dit forum, en naar mijn mening volledig onterecht.
Je schrijft, dat Thorwald Veneberg het redelijk goed doet, maar Geert Verheijen, die in dezelfde tijd finisht is een mislukte aankoop.
Slechte motivatie!
Het is toch niet zo, dat voor Verheijen andere normen gelden dan voor Veneberg?
Verheijen is niet als kopman aangetrokken, maar als iemand die in de bergen iets kan doen voor de ploeg.
En dat doet-ie echt niet slecht.
Ik meen dat Verheyen destijds was aangetrokken om ook voor zijn eigen kans te gaan gezien zijn goede prestaties bij Lotto (werd 20ste in de Tour ). Ik heb hem bij Rabo in grote rondes nog nauwelijks iets dergelijks zien herhalen. Kan me vergissen. Als hij voor knechtenwerk is aangetrokken heb jij gelijk.
Verder is Veneberg een tweedejaarsprof die dus al regelmatig op hetzelfde niveau zit als Verheyen.
Halverwege de rit zat Veneberg zelfs in een kopgroep van 8, die in de klim van de Grimselpas was ontstaan, met o.a. Bergamnn en Garate. Dan ben je toch echt niet uit vorm…
Ik ben dus zeer benieuwd wat er gisteren is gebeurd. Want als ie toen normaal in het peloton was gefinished had ie nu 28e gestaan, tussen zijn ploeggenoten Verheyen en Beat Z.
Veneberg moet nog veel verbeteren ……… aan dit soort uitslagen heb je ook niets ..
En verheyen …… hij heeft nog geen uitslag gereden dit jaar ….. knechtenwerk in de bergetappes?? Wat een onzin hij lost en dan zie je hem natuurlijk niet meer terug …. wat kan ie dan als knecht uitvoeren??? bidonnen halen op de eerste col van de dag??? …. dat kan marcel duijn ook doen …
Van een buitenlander verwacht je een expliete meerwaarde …..
hee moet jij eens luisteren paljas. het is wel erg eenvoudig om nu verheyen als buitenlander hier te zitten afkraken terwijl het nederlandse deel van de ploeg dit jaar zeker niet meer heeft gepresteerd (op dekker na dan, winst in de tirreno). de buitenlanders van rabo hebben zeker een meerwaarde, want van de nederlanders is alleen dekker in staat een koers af te maken. dat jullie blij zijn als veneberg een keer in de top-30 rijdt zegt eigenlijk al genoeg over het niveau van de nederlandse rabo's
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?