Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kopman Fassa Bortolo

• MC

Volgens diverse bronnen zou Basso dit jaar in de tour de kopman zijn van Fassa

Bortolo. Is dit inderdaad waar of zou het wel eens Belli kunnen zijn ?? Basso is toch niet in staat om bij een zware bergrit van voren te zitten ??

• tukker

BEIDE

• Jo (the Only Jo..)

Basso lijkt me niet echt in vorm,

Laatste wedstrijd die hij koerste was

GP Gippingen op 16-6 2002, daar werd ie 77e op 10.17 van de nummer 1.

even ter herrinnering vorig jaar won Karsten Kroon de GP Gippingen,

• MC

Basso doet momenteel toch ook mee aan de ronde van Zwitserland ? Ik begrijp alleen niet waarom ze zo'n renner kopman maken: hij kan volgens mij niet best klimmen…

• FRST

Basso heeft sterk gereden in voorjaarsklassiekers.

Nam gas terug in mei, maar komt steeds beter in vorm. Reed vrijdag en zondag sterk bergop in dienst van Casagrande.

Echter geen man voor het algemeeen klassement.

• tukker

In zwitserland sleurt hij aan kop voor checco, je weet nooit wat een hulp als kopman kan ( hamilton!? )

• kritxebarria

Basso zal het niet gaan maken, kan niet genoeg in het hooggebergte! Naast Belli wordt de man om op te letten: Marco Velo, die heeft het zeker in zich, wie weet komt het eruit!!!!!!!!

• tukker

Ben ik met je eens, hij heeft geen echte specialiteit. Hij verliest in de tijdritten en bergop. Hij is te vergelijken met Vinokourov, die wat meer klasse heeft.

Maar in de ploegentijdrit verliest Fassa toch al erg veel.

• tukker

Velo altijd in het kielzog van Pantani , klasse renner.

Maar in Catelonie niet goed in vorm.

• Bas-Jan

velo rijdt geen deuk in een pakje boter in catalonië…maar ik heb 'm wel in mijn tourmanagers e.d. hoop dat ie in de tour beter presteert

ben zeer benieuwd naar z'n prestaties in het italiaans tijdritkampioenschap