Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leipheimer wint tijdrit Sud

• Co Stomp'e

Laat Bobby Traksel de tour rijden,

misschien is dat een schot in de roos.

• hahah

die kan je beter voor de ontsnappingen meenemen.Verhyen reed vandaag goed in zwitserland,misschien ook klaar voor de tour??

• gerd

Da's pas revolutionair: enig optimisme en zelfs een positieve noot over Geert Verheyen en die andere miskoop van Rabo (Leipheimer) doet het ook goed…

Bassolo: geestig zeg, doe zo voort en Carré ligt gegarandeerd aan je voeten, en origineel…

Dit was inderdaad een interessante discussie op die ene valse(bas)noot na.

In de muziek zijn bassisten ook “net niet”…

• FRST

Rabo mag blij zijn als ze in de postie zouden komen om te kiezen.

Vergeet niet dat de echte favorieten al uitgereden zijn voor de Tour en "Sud' een heel matig deelnemersveld met alleen Kivilev nog als andere Tour-favoriet.

• Marco

Over Amerikanen gesproken, ik kijk net ronde van Zwitserland met Smeets en Breukink.

Geheimtip van oude Mart: Bobby Julich ….

Hmmmm, Mart, ik snap dat je een Amerikaan wilt noemen, maar noem dan een andere …

(Ook hoorde ik Mart nog even over pensioen. Ik hoopte dat hij z'n eigen pensioen ging aankondigen, maar hij sprak over “de oude Luttenberger, die is de pensioengerechtigde leeftijd toch ook al voorbij”. Luttenberger is trouwens 29 jaar oud. Ik dwaal nu echt af van het onderwerp, maar moest dit toch even kwijt)

• Bassolo

Ik heb met je mee zitten huiveren, de beelden waren mooi, maar het commentaar van Smeets verpeste bijna de klasse prestatie van Moos.

• Maarten V.

Dit wordt Smeets laatste Tour als commentator heeft ie zelf aangekondigd. Zullen we uberhaupt niet gewoon doorprikken naar Canvas met mijn favoriet Wuyts?

Op Herbert Dijkstra zit helemaal niemand te wachten.

• Bassolo

Ja ik ben ook een grote fan van Wuyts. Naar ik begreep zou hij misschien eerder uit Japan terugkeren voor de laatste etappes in Zwitserland. Dat zou toch wel weer mooi zijn, want van Renaat Schotte ben ik toch niet zo'n grote fan als van Michele.

• Maarten V.

Ik hoorde Wuyts vandaag alweer inderdaad bij Zwitserland. En hij wist weer alle renners. Fantastisch! En zeer bescheiden is ie ook nog. Een held.

• SUPERGROVER

ahum,zei ik een paar dagen geleden niet dat het allemaal goed ging komen met Levi…………………………

Gegroet,

enne voor als jullie wat weten willen,ik hoor het wel.

SUPERGROVER