Maarten den Bakker verkeert in een prive crisis …. zien we hem ooit nog terug in het peloton?? ik heb mijn twijfels ……
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk las dat ook ja:
Op de Rabosite stond:
Maarten den Bakker voorlopig niet in competitie
Rabobank-renner Maarten den Bakker zal voorlopig nog niet zijn rentree maken in het profpeloton.
Sinds half april is Den Bakker uitgeschakeld. Aanvankelijk geplaagd door een virus heeft de coureur thans gezondheidsproblemen die niet van sportmedische aard zijn. In goed overleg met de medische begeleiding van de Rabobank-profploeg is Maarten den Bakker dan ook niet bereikbaar voor de media. Het managementteam heeft hiervoor alle begrip. Daarom heeft zij aan journalisten ook gevraagd om deze door Den Bakker gevraagde rust te respecteren.
Tja, erg tragisch al deze superknecht niet meer terugkeert in het peloton. Uit dit bericht maak ik op dat dit inderdaad een soort depressie àla JM Jimenez moet zijn. En zo'n depressie kan lang duren om van te herstellen…en Den Bakker was al niet meer de jongste…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?