Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

TOURTIP VAN SMEETS

• Christian

Volgens Mart Smeets gaat Julich in de Tour presteren.

Dit zei hij vanavond bij studiosport tijdens de samenvatting van de ronde van zwitserland. Hij zei dat Julich de Maandagavondtip was en dat ie dat maar 1 keer zou zeggen.

Hij maakt de laatste tijd wel steeds meer fouten maar………………………

• Matthijs Thielemans

Maar wat?

Ik zag trouwens ook op wielrennen.startpagina.nl dat iemand een Mart Smeets Fanclub heeft opgericht

• GHB

Tja, het wordt een afgezaagd onderwerp…

Gewoon overschakelen naar Wuyts, daar hebben ze ook altijd deskundig commentaar.

• MC

Mart wordt duidelijk oud, dadelijk gaat hij nog roepen dat Kirsipuu de bolletjes trui gaat winnen !! Onzin…. Heb jij soms ook een nuttige tip voor ons Christian ?

• Douminho

Nu je er toch over begint, geloof niet dat kisipuu ook maar iets presteerd in de tour, maar ja dat heb ik ook wel s over pantani gezegd…

• MC

Denk ik ook niet, temeer Ludovic ook niet mee gaat om de sprint aan te trekken. Ik denk dat er 2 “verrassingen” in deze tour zullen zijn: Inigo Chaurreau en Carlos HSastre. Wat denken jullie ? Als niet topsprinters tip ik Cooke en Hauptmann.

• Jacques

Sastre zou inderdaad wel eens hoge ogen kunnen gaan gooien. Hij heeft dit jaar alles op de Tour gezet en Hamilton heeft aangegeven voor hem te willen rijden. Vorig jaar reed hij in de Vuelta een paar etappes erg goed tot dat hij naar huis moest.

Verder denk ik eerder aan Zubeldia dan aan zijn voormalig ploegmaat Chaurreau

• Douminho

Ik geloof niet dat Hamilton voor Sastre gaat rijden.

• Kobe

Carlos behoord tot de beste Spaanse klimmers en ook tot de top tegen het uurwerk. Intrinsiek behoord hij volgens mij tot de 5 beste ronderenners in het peloton (had vorig jaar in de Vuelta minimaal het podium kunnen halen).

Het is wel verdacht stil rondom hem, ben benieuwd, hij is tot grootse dingen in staat.

• Gijs

Carlos is zeer sterk ja zeker mee eens. Kan zo maar eens alle grote jongens verassen. Hij heeft eigenlijk nooit de rol van kopman gehad dus waarom niet?

lijkt me een betere keus als Hamilton voor CSC