Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

TOURTIP VAN SMEETS

• EZO

In de proloog staat hij er al weer, dan houdt hij zich even een weekje stil om in de colletjes te knallen !!!

• Jens

Julich, is toch een renner waar gedegen rekening mee gehouden moet worden, maar ik zie hem niet bij de top rijden.

• Jens

Ach ,man wat weet jij er nou van.

• bas

Hamilton wil Armstrong uitdagen. lijkt me dus niet dat hij voor Sastre gaat rijden. weet trouwens niet meer waar ik dat precies heb gelezen, ik geloof op de nederlandse toursite.

• talentje

ja julich gaat goed presteren, en VDB wint de tour glorieus voor Erik Dekker!!!!

maar ik denk dat er veel (lees podium) verwacht mag worden van Leipheimer en Sevilla, maar ja dat zijn natuurlijk niet echt verrassingen.

• Marijke

CSC hebben zogenaamd 3 kopmannen: Jalabert, Hamilton en Sastre.

Jalabert voor de naam (Frans) en de etappe-overwinningen en Sastre en Hamilton voor het klassement. Net zoals ze in de Giro deden. Wie het dan het beste doet (in de Giro was dat Hamilton) dat rijd de een voor de ander.

Hamilton heeft echter al vele jaren knechtenwerk er opzitten, dus denk niet dat hij dat weer gaat doen. Hamilton dus de kopman.

• Douminho

Oke het is nu dinsdagavond…tipje Smeets: Kivilev

Verwacht dat ie morgen Lance gaat tippen.

• kritxebarria

Die geheime en eenmalige tourtip heeft ie herhaald, naast het feit dat M.S. dus echt gestoord is, blijkt het dus ook nog een leugenaar!

Laat deze malloot een buisverbod krijgen!

• Christian

tja

• Bas-Jan

mee eens !