Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

de sprint verrassing van de tour??

• mhasbro

Bas, we hadden het over de sprint verrassing !

• Simon

Sprint verrassing

Fred Rodriguez

Hauptman

Bossoni

Vinali, de waarschijnlijke nr 9 van Alessio

• h

Ik denk dat er weinig sprint verrassingen komen omdat er denk ik wenig sprintersploegen zijn.Allen de ploeg van Zabel zal alles op een sprint zetten

• Douminho

Ja en mcewen, steels en nazon…

• MC

Siegfried, Siegfried, Siegfried..normaliter heb je best goede ideeen, maar je denkt toch niet echt dat Janek potten kan breken in de massa sprint ?? Maximaal een 10e plaats. Had meer van je verwacht… Ik denk dat mannen als: Koerts, Pieri, Simon, Piziks en zelfs Jose Enrique Gutierrez nog sterker zullen zijn, en dan noem ik echt het 2e garnituur…..

• Siegfried

ik verwacht ook niet zoveel van hem maar is het dan zoveel beter dat iedereen Zabel en Mcewen zegt ? Hij is inderdaadn iet een echte topspurter maar het gaat er hier nu niet over. Wel wie kan verassen !

• Willem van Breda

vewacht er nog iemand iets van Hunter??

• Thomas

Ik denk dat hij de derde man is na freire en steels. Ik denk dat hij meer de man is om mee te gaan in een ontsnapping.

• Thomas

Volgens mij kunnen alleen cooke, rodriguez en D. nazon een verrassing worden.

Nazon was natuurlijk al de verrassing van vorig jaar! en van Cooke en rodriguez is natuurlijk maar afwachten of dat ze dat werkelijk mee gaan.

Jammer dat de ploeg van Cooke, casper en JP nazon pas één dag van te voren bekend maakt wie er mee gaan. Zo was het teminste de laaste jaren!

• Marc

Wat dachten de dames en heren van Max? Lijkt me meer potten te kunnen breken dan Fred.