Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Klimtijdrit omgeving Nijmegen

• Bas de Vaan

Hey Mensen,

Ik zoek naarstig naar een datum.

Heb vrienden uit Limburg gek gemaakt voor een klimtijdrit in de omgeving van Nijmegen. Ik weet dat er vorig jaar eentje is geweest, maar kan nergen op het web iets vinden..

Tis ook voor recreanten…vorig jaar zelfs deelnemers met ‘gewone’ fietsen. Hehehe

Weet iemand iets meer? Plaats/ Datum/ Organistatie.

Alles is welkom!!!!!

Thanx

Bas

• John

Plaats weet ik wel dat is in Beek alleen de datum weet ik niet misschien dat je eens kunt mailen met marc.heijnen@chello.nl ik denk dat hij het wel weet.Vorig reden er overigens ook nog een aantal beroepsrenners mee

• Emmo

in nijmegen(beek) een klimtijdrit???? Waar moet je daar in hemelsnaam klimmen???

• Kobe

Da's zondag 18 augustus.

• Kobe

Op 3 augustus is er in Nijeveen trouwens ook weer een tijdritdag.

Met ‘s ochtends een individuele tijdrit over 22 km en ’s middag een koppeltijdrit over 33 km.

• Johan

De ze klimtijdrit is een onderdeel van de activiteiten die de KNWU organiseert voor Ledenkaarthouders waaraan ook licentiehouders kunnen meedoen. Vorig jaar won Bobbie Traksel de rit. Info bij Editha Bergkotte van de KNWU.

• ronald

ook voor nieuwelingen junioren of voor die leeftijd!?

mvg: ronaldKobe schreef:

• Harrie

Ach ja, echt klimmen is anders, maar wat dacht je van de Oude Holleweg ?

• Leon

Nooit boven Roermond geweest zeker? Denk niet dat ze in Landgraaf klimmetjes hebben van 1000 tot 1550 meter aan 8% gemiddeld.