Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Cadel Evans

• Jens

Weet iemand of Cadel Evans meegaat naar de tour. IK vond m erg verassend in de Giro. Maar zou hij dat huzarenstukje in de tour kunnen herhalen?

• Wouter

Denk het niet, want de pre-Tour selectie van cycling4all geeft aan:

Laszlo Bodrogi (Hun)

David Canada Gracia (Spa)

Oscar Freire Gomez (Spa)

Pedro Horrillo Munoz (Spa)

Robert Hunter (Rsa)

Luca Paolini (Ita)

Tom Steels (Bel)

Andrea Tafi (Ita)

+ Kevin Hulsmans (Bel) ??

Duzzz…

• Gerd

Ik las op Cycling News in zijn dagboek dat hij zeker niet naar de Tour gaat. Zijn volgend objectief zijn de Commonwealth Games. Als hij zich nog goed voelt rijdt hij misschien de Vuelta…

Ze zullen bij Mapei wel zuinig zijn op dit grote talent.

Wie mogelijk wel meegaat naar de Tour zou Miguel Martinez zijn…Althans volgens Wielerrevue (ik onbthoud mij verder van alle commentaar).

• Siegfried

Het komt hier elke dag maar erger. Rijd evans de Tour , Jaskula , petacchi , …

bezoek eens een wielersite en ge moet hier geen zo'n domme dingen vragen. je vind overal lijsten en als je een beetje het wielrennen volgt dan weet je hoe het zit met die mannen.

• h

Dat over Martinez hoorde ik ook

lijkt me verstandig zou binnen een jaar weleens even sterk kunnen zijn als de andere ex mountainbikers bij Mapei

• jens

Als iedereen alles al moet weten, waarom is deze site er dan???

• MC

Jens, ik moet Siegfried gelijk geven…kom eens met wat rake statements of goede vragen. Tot nu toe is het allemaal een beetje slapjes wat je wilt weten.

• Siegfried

Hé Jens het is zeker geen aanval hoor. Ik wil dat je op alle wielersites de voorlopige ploegen ziet staan voor de Tour. Zie je daar ergens Evans in of zo ?

• Babos

Evans heeft zo-n dreun gehad in de dolomieten, die zien we even niet.