Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mapei stopt sponsoring!!!!!!!!!!

• Maarten V.

Op Canvas Teletekst pag 431 staat dat Mapei komend seizoen met sponsoring stopt. De gebeurtenissen in de recente Giro hebben de sponsor doen besluiten er mee te kappen.

Quickstep, co sponsor, gaat proberen met partners verder te gaan met de ploeg.

• joho

en het trade team 3 espoirs?

• Siegfried

de helft zal wel naar een goed team kunnen hoor van de espoirs. Ook de meeste renners van de grote ploeg vinden wel hun weg. Quick step misschien bij Domo want farm frites stopt toch dit jaar ? Zo komt Steels misschien toch nog bij Domo en gaat de mogelijke deal met lotto niet door.

• Pistier

Slap excuus. De wielermarkt is voor Mapei gewoon verzadigd.

P.

• Maarten V.

Ik denk ook dat de Domo-Quick Step fusie nu heel dichtbij is aangezien Lotto er niet veel trek in heeft.

• gerd

Dat van Domo Quick Step zou wel eens kunnen kloppen.

Toch jammer dat die ploeg stopt, vooral bij de jongere renners zat er muziek in (Evans, Cancellara,…).

Ik denk echt dat Squinzi stopt voor dat dopinggeval, dat heeft hij altijd beweert…

Wat ik mij afvraag, betkent dat nu dat men Garzelli niet meer gelooft of juist wel en dat hij baalt omdat de ploeg geflikt is (Carl Van Nieuwkerke insinueerde in een interview in Humo dat Mercatonz Uno daar wel eens zou kunnen achter zitten…)

• vince

als ze inderdaad zeggen te stoppen ivm doping incident, dan lijkt het vertrouwen in Garzelli's onschuld bewezen.

Ook als ze het zouden ontkennen dat dit de reden is, laden ze de verdenking op zich dat ze niet meer in zijn onschuld geloven. Maar ze proberen het niet eens te ontkennen…

• vince

ik bedoel: dan lijkt het niet (!) meer vertrouwen in Garzelli's onschuld bewezen

• Leon

Leuk idee, dat Domo-Quick Step. Maareh, beetje dubbelop denk ik. Zoiets als wanneer ABNAmro co-sponsor wordt van de Rabo-ploeg, of Spa van Gerolsteiner (wie weet er nog meer leuke varianten?).

Beide firma's zitten in de vloerbedekking, ik geloof zelfs dat Domo een ploeg is begonnen om publicitair op te kunnen tegen concurrent Quick Step.

• Maarten V.

Wist ik niet leon, dan houdt het op natuurlijk.