Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leipheimer

• edward

winnar route du sud

Bruylands wint laatste etappe

heeft iemand verder uitslag??

bvdank

• millies

Dan weet je al meer dan ik

• Bas-Jan

www.cyclingnews.com en www.cycling4all.com misschien eens toevoegen aan je favorieten ? daar vind je alles…

• Siegfried

Knap van Leipheimer die daarmee bewijst dat hij er klaar voor lijkt. Ook een opsteker voor dave die altijd de grond ingeboord wordt met zijn koersdoorzicht. Hij heeft toch al 2 zeges dit jaar en dat is nog altijd beter dan mister prident.

• Martijn

In de tijdrit staat ie er …… afwachten wat ie doet in de cols

• steven

Route du Sud als voorbereiding en een hoop trainingsarbeid, zou dat genoeg zijn om mee te doen in de tour.

Hoewel in de Vuelta is ie ook zo begonnen.

Maar is de Vuelta gelijk aan de Tour?

De vraag mag hij beantwoorden in de Tour.

Belangrijk is wel zijn instelling, die lijkt OK.

• David

jullie nederlanders zijn wel erg streng!

hoeveel keer heb ik al niet gelezen dat Leipheimer een miskoop is en wat noemen jullie een geslaagde tour, podiumplaats? als dat hem lukt is het een SUPERkoop, want door de (zwakke) nederlandse rabobank ploeg verliest hij al 2 minuten t.o.v. ONCE in de ploegentijdrit en maak dat maar goed

wij belgen zijn misschien niet trots genoeg op onze landgenoten, maar liever zo (een klare kijk) dan det extreem chauvinistisch gedoe

• gerd

Een beetje overdreven toch wel die bewering van dat chauvinisme David…

Als je ziet hoe kritisch men het hier heeft over Boogerd…

Ik als Belg neem het altijd op voor Boogerd tegen al die Nederlanders (daar zal Micael blij mee zijn zeg…).

Persoonlijk vind ik wel dat met name Verheyen hier nogal onderschat wordt.

• Christian

LEIPHEIMER WINT DE TOUR

• Christian

IN 2004