Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

haimar zubeldia

• thomas

kdenk dat haimar zubeldia de ontdekking van de tour word, hij bleef in het spoor van armstrong op de ventoux in de midi libre en kan een behoorlijke tijdrit rijden.

hij gaat net op het podium komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igor Gonzalez de Galdeano gaat de tour winnen.

• MC

Ik denk dat Haimar, net als vorig jaar overigens, zal teleurstellen. Men wijt het feit dat hij vorig jaar geen potten kon breken aan blessures e.d., maar daar geloof ik niets van. Hij zal wel altijd een belofte blijven…, Mayo en Laiseka gaan een hoofdrol vervullen in de komende tour voor Euskaltel.

• Siegfried

Dat maakt juist de koers mooi. Altijd verassingen en teleurstellingen. Moest alles vast staan dan was er geen lol aan.

• Jacques

Mayo, over eeuwige belofte gesproken. Kan dit jaar helemaal geen potten breken

• Douminho

24 jaar en dan noem jij een renner al “eeuwige belofte”,…..praat dan niet!

• René

Haimar kan eventueel in de top 10 eindigen, maar er zijn tientallen renners die dat ook kunnen. Toch blijft hij een kandidaat voor mijn eigen Tour-ploeg.

• kritxebarria

Haimar heeft al heel wat laten zien en zijn seizoen op de tour afgestemd. Hij zal de wereld versteld doen staan van zijn kunnen, hoop ik!

Mayo is nog wisselvallig, maar die is pas in de Vuelta te verwachten……

• jens

ik sluit mij volledig aan bij MC.

• jasper

Mayo is pas vorig jaar echt in beeld verschenen als renner, dus “eeuwige belofte” is wat overdreven.

Het feit dat ie dit jaar nog niets liet zien komt door zijn blessure die hem het hele voorjaar aan de kant hield. Hij heeft één koers met naam gereden (de Bicicleta Vasca (cat 2.1) ) en daar werd hij toch 13de.