Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Laiseka net zo goed als vorig jaar

• John

Ik heb van Laiseka de laatste tijd niet veel meer gehoord, ook niet op dit forum.

Met de 5 aankomsten bergop dit jaar, heeft hij toch zeker kansen op een paar ritzeges.

Weet iemand hoe het zit met zijn vorm voor de Tour dit jaar.

• Tom

hij begint er door te komen, in catalonie zat hij al in de subtop

• Thomas

Ik zou het heel erg knap vinden als hij weer een etappe wint….ik denk en hoop dat nu een andere teamgenoot het gaat maken!

Wat denken jullie eigenlijk van guerini. In mijn ogen maakt hij zonder Ulrich, en een waarschijnlijk slechte vinekoerov in de bergen, een goede kans op winst in één van de bergetappes.

Livingston zou dit ook moeten kunnen, maar heeft dit waarschijnlijk verleerd door al het gesleur voor zijn kopmannen. Hij zal waarschijnlijk schrikken als hij voorzich zelf mag rijden.

• tukker

waarom slechte vinokourov?

• Leon

Dat zou dan vanwege die blessure zijn , want op zich rijdt hij dit jaar beter bergop dan ooit tevoren.

• Thomas

Hij is niet slecht..maar op de beslissende momenten is hij gewoon te all-round..kan net niet mee met de toppers. Een hoop mensen verwachte veel van hem door de afwezigheid van Ulrich! Ik denk niet dat hij het waar kan maken!

• tukker

Ik denk dat Vinokourov wel tegen een pijntje kan.

Het (lijkt) mij zelfs dat hij een hogere pijngrens heeft dan bv. Hamilton (met zijn blessure in Giro)

• tukker

Maar hij kan niet mee op beslissende momenten, heb je gelijk in

• challenger

Heeft vorig jaar in de aanloop naar de tour meer laten zien dan dit jaar.

• hans

nou,nou nou nou. Dat is niet helemaal waar hoor.,