Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wanneer maakt rabo haar tourploeg bekend?

• Thomas

Normaal is rabobank één van de teams die al weken van te voren bekend heeft gemaakt wat het team in de tour zal worden! Nu blijft het nog steeds stil.

Wanneer denken jullie dat het bekend gemaakt gaat worden?

Ik ben erg nieuwschierig of Dekker en De Jongh mee gaan….Ik zou het heerlijk vinden om de jongh in de sprint te zien, ook als is het voor plek 5 t/m 15.

• J-T

ja, en ik vraag me af wie er nog meer geselecteerd gaan worden. Engels? Die wel telleurstellend gepresteerd heeft in de Route du Sud. Vandaaag is hij als een van de laatste binnengekomen op meer dan 13 minuten. Maar hij was natuurlijk wel betrokken bij een valpartij eerder deze week…. ik ben benieuwd.

Is de ploeg van Domo al bekend?

• Thomas

volgens Cycling4all niet:

Domo-Farm Frites

“sure”:

Dave Bruylandts (Bel)

Tomas Konecny (Cze)

Axel Merckx (Bel)

Richard Virenque (Fra)

- other candidates:

Enrico Cassani (Ita)

Wilfried Cretskens (Bel)

Steve De Wolf (Bel)

Servais Knaven (Ned)

Jans Koerts (Ned)

Fred Rodriguez (Usa)

Leon van Bon (Ned)

Max van Heeswijk (Ned)

Piotr Wadecki (Pol)

• Matthijs

Zondag, op de dag van het NK dus.

• Ad

Wie won de Route du Sud? Yes, Levi Leipheimer.

Waar rijdt Levi? Bij Rabobank.

Wie hebben vandaag de aanvallen van de oppositie moeten afslaan om Levi aan de eindzege te helpen? De ploegmaten van Levi Leipheimer.

Wie is één van z'n ploegmaten? Ah, Addy Engels!

Het is dan niet onlogisch, dat op de slotklim de knechten het piano aan doen.

De laatste col kon Levi het zelf.

Moraal van dit verhaal: Staar je alsjeblieft niet blind op de klassering en wordt niet gefrustreerd als Engels eens niet bij de top-20 in een bergrit eindigt.

Een plausibele verklaring is snel gevonden (als je er een beetje moeite voor wil doen).

• Maarten V.

Ik kan jullie vertellen dat Steven de Jongh zeker niet meegaat, dat heeft ie zelf verklaard. Hij wil zich richten op de herfstmaanden.

En ik denk dat Ad gelijk heeft met Engels, die heeft moeten knechten voor Leipheimer (gaf Engels zelf gisteren al aan: Hij zei gisteren letterlijk: “Vandaag stond er een klimtijdrit op het programma van 18 kilometer naar het Plateau de Beille. Mijn gevoel was een stuk beter dan de afgelopen dagen, al was dat in de uitslag niet te zien, maar dat zal wel komen omdat het een tijdrit was. Als het een gewone koers was geweest zat ik van voren. Gelukkig wint onze ploegmaat Leipheimer de tijdrit en heeft hij de leiderstrui. Dat zal morgen dus nog afzien worden.”