Mancebo heeft er nu twee jaar aan mogen ruiken, maar ik denk dat hij wederom niet verder komt dan een 15e plek in de tour van dit jaar.
Hoe denken jullie erover?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk vind het heel jammer dat de al lang achterhaalde theorieën over de te kleine motor van Eddy Bouwmans weer eens door een of ander “kenner” uit de oude doos worden gehaald. Een beetje “kenner” weet inmiddels wel waarom Eddy niet heeft gepresteerd wat er in had gezeten. Maar Eddy kan met een opgeheven hoofd terugkijken op zijn carriëre en kan als een van de weinigen “op het graf van mijn moeder zweren dat ik nooit gebruikt heb”, wat generatiegenoot Virenque ook lang geroepen heeft.
Maar het echte nieuws is dat Eddy Bouwmans in NK clubs te Dronten zijn come-back gaat maken in de ploegentijdrit. Samen met een paar vrienden heeft hij toestemming van de KNWU om met zijn toerclub deel te nemen. Hopelijk krijgt dit nog een gevolg en zien we Eddy nog eens terug in het amateur peloton. Toen ik hem in mei weer zag, vond ik hem een fitte indruk maken overigens.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?