Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Je voelt het gewoon aankomen he

• Dimmu Borgir

Dit gaat de tour worden van Max van Heeswijk.

• Dimmu Borgir

minstens 2 ritzeges…

• Kobe

Cradle of Filth was het toch niet helemaal he, nee nu het Noorse geweld van Dimmu Borgir.

• ab

en bruilandts vandaag weer en wadecki die als een wonder mee naar boven gaat

in eens een super klimmer (met helm:) )

dit wordt de tour voor domo laten we hopen

• Dimmu Borgir

Cradle of Filth is ook een zeer puik combootje, ware het niet dat ene Bert de Vries dan weer zo afgeleid wordt van de inhoud van de post.

Wat is wielrennen in juli toch mooi he Kobe?

• Gerd

Ik denk ook dat Domo wel eens een sterke Tour zou kunnen rijden, die zijn bnlijkbaar net op tijd in vorm: op een week tijd overwinningen voor Van Bon, Vab Heeswijk, Bruylandts en knap klimwerk van Wadecki…Voeg daar Virenque, Rodriguez en misschien Merckx nog bij en die hebben een goede ploeg…

• Leon

En dan begint Koos ook nog eens in vorm te komen: 24e in de bergrit in de Route du Sud, in een groepje met Botcharov en Chaurreau, de kopmannen van Ag2r.

Alleen ben ik bang dat hij weer te laat in vorm is om de ploegleiding te overtuigen om een Tourstart af te dwingen. Net als vorig jaar, toen ie eind juli en augustus pas zijn peik bereikte.

Maar nog opvallender dan de top-25-plek van Koos: de prestaties van neo Jurgen van Goolen. 13e in de klimtijdrit, de bergrit èn de eindstand. Supertalent dus.

• Sven

Ik voel heel erg aankomen dat Van Heeswijk niet meedoet aan de Tour. Ze starten namelijk met Bruylandts, Cassani, Knaven, Konecny, Merckx, Rodriguez, Van Bon, Virenque en Wadecki.