Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Moncoutie/Kivilev/Tonkov

• Dan

Wie van deze 3 gaat iets presteren in de tour?

Moncoutie is voor de grote onbekende, Kivilev te licht?, en Tonkov al over zijn top?

• tukker

Dat ik dit nog meemaak, Tonkov in de tour!

• Sven

Onze vriend Dan is wel een kenner zeg. Hij noemt O'Grady een tweederangs sprinter, Jalabert een eendagsvlieg en Tonkov een kanshebber in de Tour. En Nederland wereldkampioen voetbal zeker?

• HansH

Kivilev te licht? Da's juist een voordeel in de bergen!!

• Dan

HansH schreef:

heeft hier iemand ook nog echte kennis? Ik weet niet of jullie het weten maar Tonkov reed in de zwaarste bergrit in de Giro iedereen naar huis en in de ronde van Zwitserland doet ie het ook niet verkeerd!

Kivilev was vorig jaar inderdaad niet goed genoeg (te licht!) voor het hooggebergte, maar zie nu dat Kivilev behoorlijk goed rijdt.

En wat Moncoutie betreft????? En Jalabert is inderdaad een eendagsvlieg, hij richt zich niet meer op eindklassement maar dagzeges. Maar dit jaar heb ik bijzonder weinig gehoord van Jalabert?

• Sven

Tonkov doet niet mee aan de Tour. Dat is wel de belangrijkste reden dat het een groot wonder zou zijn als hij het goed doet in de Tour.

• EZO

En Armstrong wint de groene trui, Casper in de Bollen en van Heeswijk in het geel !

• john w

best goed een eendagsvlieg zijn en dan al ruim 10 jaar de best betaalde franse renner.