Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kopman Banesto

• Nitro

Als ik iemand van een banesto in een team wil, welke zouden jullie dan nemen?

Mentsjov, Unai Osa of Mancebo…?

• Jeroen B

Kies zelf es !!

• MC

Ik zou gaan voor Mancebo, puur omdat hij wat meer zekerheid biedt dan de andere 2. Zit vrijwel altijd bij de eerste 15 in een bergetappe, maar liever zou ik geen van de door jou genoemde renners kiezen, er zijn zoveel leukere renners te vinden…..

• Gijs

absoluut mee oneens MC. Menchov moet je nemen! Mancebo is al 2 jaar een beetje aan het prutsen en maakt het steeds net niet helemaal waar.Menchov heeft zich dit jaar vaak vooraan getoond in wat ik toch meereken als voorbereidingsrondetetjes voor de tour ! midi libre, dauphine libre…wil je een verassing in je tour-tototeam neem dan menchov

• Jacques

Macebo heeft in Catalonie toch getoond in vorm te zijn.

• The Disciple

Definitely Mancebo….

• Leon

Waarom toch altijd zo moeilijk doen over kopmannen? Ze starten gewoon met z'n 9en, waarvan er een stuk of 5 goeie ronderenners zijn. Na anderhalve week zal wel blijken wie er het beste voor staat. Dat is gewoon een luxe situatie waarvan ze bij Rabo alleen maar kunnnen dromen…

• Pff

Menchov won de rit naar de Mont Ventoux…

• Siegfried

das nu eens een reactie die ik graag lees. Simpeler kon niet maar het is wel de waarheid.