Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Moreau zwaar gevallen

• Bas-Jan

dit meldt de belgische teletekst.

volgens het bericht is moreau op zondag zwaar gevallen, en stond dit woensdag in l'equipe…

op de site van l'equipe kon ik zo snel niks vinden

heeft er iemand meer nieuws ?

• h

Zijn handen zijn van het stuur gegeleden toen hij met 75 km achter de ploegauto reed

• Douminho

Ja ik heb t ook gelezen, met 75 km per uur is ie onderuit gegaan.

• Gijs

ik hoop maar dat het niet al te ernstig is! wat blijft er nog over in de tour?

• Wouter

Weer een plekje winst in het eindklassement voor Leipheimer, elk voordeel…

Maarja zo wordt die Tourtoto invullen geen kunst.

• Jeroen

Hij had geen breuken, alleen wat schaaf- en brandwonden.

• Kobe

Weet iemand wat voor boete je krijgt als je van de weggehaald wordt tijdens het trainen achter de auto?? (75 euro voor roekeloos fietsgedrag of bumperkleven?)

• MC

Laten we het hopen !! Anders valt er inderdaad weinig meer te speculeren. Moreau is toch iemand waarvan je hoopt dat hij het Armstrong in ieder geval lastig kan maken…..

Ik moet zeggen dat ik momenteel weer redelijk aan het twijfelen ben omtrent Zubeldia. De meeste mensen op deze site zijn ook ook zo positief over hem, persoonlijk verwachtte ik er niet al te veel van, meer nog van Botero dan van Haimar.

• Wouter

Als fietser buiten de bebouwde kom geldt 40km/u als maximum snelheid… 25km/u te hard…tja, dat is nog net niet inleveren van het rijbewijs en ontzegging van de rijbevoegdheid ;)

• MP

haha, maar trainen achter de auto……..

waar is dat goed voor………..snelheid???