Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Engels

• Martijn

Engels is al een tijdje zeker van selectie …… hij heeft het daarom rustig aan gedaan in de route dus sud …. om zich zo goed klaar te stomen voor de tour … en zich niet over de kop te rijden daar ….

ik snap niets van de kritiek op de selectie van addy engels …… terwijl ik wel las dat iemand het leuk vindt dat karsten kroon is geselecteerd …. hij heeft nog helemaal niets laten zien dit jaar … terwijl hij al vierdejaars prof is ……. toch ben ik blij dat hij geselecteerd is en niet markus zberg.

Wat uiteraard een slechte zaak is is het aantal nederlandsers dat van start gaat …. slechts 8 … ik vind dat de rabo toe moet naar een ploeg met louter nederlanders of er moet een tweede grote nederlandse ploeg komen, op zeer korte termijn….

• joop

Het zijn profs en zolang de nederlanders in kleinere koersen geen potten kunnen breken, waarom zou je ze dan opstellen in de grootste koers van het jaar.

Als een voetballer in kleine wedstrijden niet goed speelt dan wordt hij toch ook nietopgestelt in een wk finale

Wellicht voor doorstroming net als Mapei.zo'n TT3

• kritxebarria

Addy is 25 jaar, zou hij niet voor de witte trui kunnen gaan?

• Ad

Addy Engels is gekozen vanwege zijn kwaliteiten bergop.

Die heeft hij nodig om kopman Levi Leipheimer in de bergen bij te staan.

Het is irrelevant om Addy naar de witte trui te praten.

't is al fantastisch dat hij dit jaar na zijn prima Giro mag debuteren in La Grande Boucle.

Maar ik voorspel, dat hij z'n klassering in de Giro niet zal evenaren of zelfs maar benaderen.

De ploeg is 100% op Levi afgestemd, daar zal Addy ook z'n steentje aan moeten bijdragen.

Als hij deze missie succesvol, in dienst van Leipheimer, volbrengt en samen met z'n fiets in Parijs arriveert is hij weer een stap verder in zijn carrière.

Ik wil tijdens de Tour ook NIEMAND horen klagen dat Addy tegenvalt als hij, zwoegend voor Levi, als 59e eindigt in een zware bergetappe…..

• Bassolo

Gelukkig voor jou zijn de berichten geschreven en hoef je ze dus alleen maar te lezen.

Ik ben bang namelijk dat je gelijk krijgt betreffende je opmerking dat de ploeg geheel rond Leipheimer is geformeerd en dat Addy voornamelijk zal moeten knechten. Dat zal al snel weer verward worden met slecht presteren.