Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tourtototourtototourtototourtototourtototourtototo

• Kobe

Volgend jaar dan eindelijk een apart tourtoto prikpagina????

Vorig jaar was het al extreem, maar dit jaar slaat het helemaal door.

Het probleem is dat je niet gewoon alleen de tourtoto topics kunt overslaan, aangezien ze ook met hun deskundige blik andere topics vervuilen met hun geblaat.

Dan doel ik dus op de “6 weken per jaar wielerfans/kenners”, de mensen die een renner pas goed vinden als hij punten pakt voor z'n tourtoto, ‘kenners’ die waarschijnlijk niet eens de wereldkampioenen van de afgelopen 5 jaar kunnen opnoemen of “rabofans” die niet weten wie de hoogst geklasseerde Raborenner was op het WK in Valkenburg. Oh nee sorry ze hebben alleen verstand van de Tour, dus ze weten alleen wie er 4e (2 maal zelfs) werd (in welk jaar was Valken burg eigenlijk?)…

Nee het wordt echt tijd voor een apart tourtoto forum. Daar kunnen deze geweldige wielerfans elkaar dan tips geven, ook al weten ze het verschil tussen een sprinter en een hardrijder niet of het verschil tussen een kopman en een klassementsrenner, laat staan dat ze iets begrijpen over de periodisering van een renner. (hoeveel tourtoto's zijn ineens omgegooid door de Route du Sud!!!)

Iedereen succes met hun tourspelletjes, maar begrijp wel dat je niet met een mooi team een toto wint, maar met veel geluk. Want meestal zijn er renners die een geweldige tour rijden, maar nauwelijks punten pakken (vorig jaar Kivilev, Voigt, Laiseca).

• Douminho

Wat een frustratie Kobie, maar ja…en by the way Laiseka heeft vorig jaar toch gauw 28 puntje gepakt in mijn tourtoto…,dus zelfs jij zit er wel eens naast!

• Wouter

Je hebt helemaal gelijk… dus kijk voor je toutoto op http://tourtoto.startpagina.nl

• h

Je hebt gelijk Kobe ik word er ook moe van elke dag uit te leggen waarom de renners die in de Giro reden misschien (lees waarschijnlijk)in de Tour tekort komen

• Rik

Als je je zo ergerd aan iedereen die iets wil weten over renners voor zijn tour toto, kom dan naar de tour weer eens kijken op dit forum, dan kan je al je kennis en jarenlange ervaring over de ronde van Luttjebroek e.d weer tentoonspreiden.

Laat een ieder toch in z`n waarde man!!!!!!!!!!!

• Bassolo

Helemaal mijn mening.

• Bert

O O O O O O!!! Kobe, durf jij te beweren dat Kivilev niet veel punten heeft gehaald in www.tourmanager.nl? Hij hoorde bij de beste 15 qua punten totaal. De volgende keer met juiste feiten komen en doe niet alsof jij de enigste wielerkenner (want je vind jezelf nog al goed lijkt wel) bent.

Succes in de tour poules. Het zou een tegenvaller zijn als je niet bovenin meedraait (bij de beste 2 procent ongeveer), want een geluksfactor zit er altijd in.

• pantani

zijn er mensen die klagen over de prijsontvangst van megabike.

ik moet namelijk nog altijd mijn twee fietshelmen krijgen.

• Gijs

Kobe heeft gelijk maar ik vindt het wel een beetje overdreven. Ik snap voor iemand die het hele jaar dit forum bezoekt dat het een beetje irritant is dat er in de maanden juni en juli zo eindeloos veel vragen komen over wie wel en wie niet.

Maar het is wel een beetje te verwachten. Iedereen in ieder geval toch nog succes met de tourtototourtototourtoto maar probeer Asjeblieft ZELF een ploegje in te vullen zonder hulp!

• MC

Beste Gijs, ik denk juist dat het voor mensen als Kobe een eer en een uitdaging moet zijn om mensen die dergelijke vragen hebben te woord ( lees schrift ) te staan. Kobe en consorten kunnen juist nu laten zien dat ze veel verstand hebben van de wielersport.

Gelukkig staat vragen nog steeds vrij en hebben we vroeger allemaal kunnen leren dat domme vragen niet bestaan….

Moraal: niet zeuren maar antwoorden of negeren.