Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie was dat op studio sport???

• David

er is al een paar keer gezegd dat het commentaar op nederland niet goed is, maar wie was die man die verslag gaf tijdens de samenvatting van de ronde van Zwitserland in studio sport? Smeets zat in de studio

amai, echt ongelofelijk slecht! hij probeerde superduidelijk te praten, deed me denken aan het commentaar in de jaren 60. en precies iemand van 10 jaar die zijn letterlijk vanbuitengeleerde spreekbeurt aframmelt.

krijgen ze daar bij de NOS geen klachten van de kijkers?!

ik hoop voor jullie dat die man het live verslag in de tour niet brengt

• Thomas

Breukink!! nog erger dan Smeets….. breukink moet de rust bewaren zoals hij dat normaal ook uitstraalt….

• Jim

Ik vond er wel een duidelijk ritme in zitten

• Sven

Breukink zat ook gewoon in de studio hoor. Lekker makkelijk trouwens, altijd maar zeiken over Smeets c.s. 't Is niet goed of het deugt niet. Hoe zat dat ook alweer met die hoge bomen?

• Bas-Jan

haha ja dat was breukink ! verschrikkelijk he ;)

• David

Breukink??

die is dan toch anders gaan praten (zeker geen verbetering) want vorig jaar heb ik hem ook bezig gehoord tijdens het tourjournaal ofzo en ik vond hem dan vrij aangenaam om naar te luisteren.

• Willy Voet

Smeets is toch lachen ….. je merkt aan hem dat hij alle moeite moet doen om uberhaupt enig commentaar te geven … Breukink is gek dat hij steeds maar naast die gedesinteresseerde mart smeets gaat zitten…. ach zo erg is het natuurlijk niet …. af en toe is het zelfs vermakelijk ….

• bakatos

Ja dat is dus Erik Breukink en als je die stem niety kent dan weet je er niet veel vanaf of ben je een Belg ofzo

• SUPERGROVER

Jongens,

Ik vind dat Danny Nelissen het bij eurosport super doet,

Kan er goed naar luisteren,wielervak-technisch goed onderlegd,objectief!!!

enne voor de vermakkelijkheid soms Adrianus v/d Poel erbij.

is voor mij een superduo.

groeten,

SUPERGROVER

• Leon

Misschien moet de NOS dat superduo dan maar eens binnenhalen !