Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie was dat op studio sport???

• Rofepeja

Hans Teeuwen en Theo Maassen?

• MP

altijd dat gezeik over het commentaar bij de NOS: Als je het gewoon te erg voor woorden vind waarom kijk je er dan naar??? Kijk dan gewoon naar de belgische zender, maar kom niet hier iedere x op dit forum zeiken over het commentaar van de NOS!!!!!!!!!

• Hans

Ik stel voor dat Dione de Graaf en Humberto Tan het wielercommentaar maar moeten doen of nog beter Evert ten Napel en Eddy poelman

• kritxebarria

Wat dacht je Harry Vermeegen, samen met Hans van Breukelen.

Weten we zeker dat het positief is!

• Pieter V.

Ik vind het commentaar op alle zenders wel te pruimen. Ik wissel het dan ook geregeld af en zo kom ik de meeste wielerwedstrijden wel door.

• Leon

Ken ik ze???

• de Ontkenner

begin vorig jaar was er een absoluut dieptepunt

ik keek eerst op de belg naar de ronde v/d middellandst zee (meen ik)

toen had ik daarna nix te doen dus keek ik studio sport, nog een x maar dan verlaat de uitzending van dezelfde etappe

toen luisterde ik eens goed naar t kommentaar van ik meen jean nelissen…..

……hij zij gewoon hetzelfde als de belg, hij had zelfs zn spreekwoorden en fouten overgenomen!!!!! ik d8 wat is dit????? hij had gewoon niets nieuws te melden!

na dit dieptepunt heb ik eigenlijk ook nooit meer de NOS serieus genomen, en ik kijk slechts nog naar studio sport als ereen NK of Olimpias Ronde is.

En volgens mij hebben de Belgische commentatoren dit ook door, want in de Ronde van Zwitserland heb ik dikwijls gehoord over wat de 1e nederlander is en dat soort commentaar, goed zo VRT, ga zo door!