Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

VdB in DOMO shirt in BK?

• de Ontkenner

wat voor wielrenners zijn jullie?

ontkennen moet je! VDB is zo schoon als mijn net gepoetste fiets, hij heeft nog nooit zo'n snoepje aangeraakt! En juist 99% slikt níet, idd alle Nederlanders zijn ook net zo schoon als mij fiets! Daarom is het NK ook zo eerlijk!(behalve dan dat Mart Smeets het commentaar geeft, onwetende basketballer)

• John

“ De meeste nederlanders snappen zoveel van wielrennen als wij belgen van schaatsen ”

Als de Rode Duivels meer van dit soort inkoppertjes hadden gehad, waren zij tot in de finale van het WK voetbal gekomen.

• de Ontkenner

moeten ze nog wel raak koppen

• Roy

hoe vies zal je fiets er dan wel niet uit zien???

• PFF

Het gaat hier over Vdb , niet over voetbal . Frank werd als ganster afgebeeld op

de belgische tv . Hij verdient beter.

Spijtig voor jullie maar ik denk dat Nederland wereldkampioen werd indien…….

• John

PFF ;

Ik was het met jouw opmerking eens….

Dat noemen wij in het Nederlands ook wel een : inkoppertje

Vandaar de link met het voetballen.

Jammer van de taalbarriere .

PS

Als je terugkijkt ben ik blij dat Nederland niet heeft deelgenomen.

We zouden zijn afgemaakt door de Senegalezen.

En onze politiek correcten zouden daarna een monument tegen de slavernij in Dakar hebben willen oprichten.

• louis

Hoezo indien ? we hebben er alles aangedaan maar alleen Davids

de Boer en Stam wilden snoepjes nemen 3 v/d 11 is te weinig.

• Gerd

Ik word zo moe van dat België-Nederland-gedoe op deze site…Zijn de heren zich reeds aan het voorbereiden op het veldritseizoen????

Wat VDB betreft, het maakt mij geen moer uit of hij al dan niet clean rijdt, renners als hij geven kleur aan het wielrennen…

Ik denk overigens niet dat VDB het BK zal rijden, wegens het verdagen van zijn zaak voor de Vlaamse Gemeenschap naar donderdag aanstaande…

Moet ik nu net donderdag in de gebouwen van de Vlaamse Gemeenschap zijn (= één grote moloch met alle mogelijke departementen door elkaar). Ik zal heel de dag liften nemen zo zie ik VDB eens (lol)…