Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rabobank

• Martijn

Zberg alle vertrouwen

Engels alle vertrouwen

Dekker alle vertrouwen

Boogerd alle vertrouwen

Wauters alle vertrouwen

Niermann alle vertrouwen

Leipheimer ietsje minder

De Groot ietsje minder

Kroon weinig vertrouwen

Kortom het vertrouwen is er … ik hoop dat ze aanvallend gaan rijden en voor vuurwerk gaan zorgen ….. de tandem dekker-wauters is ook weer in aantocht …

• super lowie

Met vertrouwen ben je niks. Ze zouden beter hard fietsen.

• Marco

En daar is ie weer … het onderwerp Rabobank …

Maar wel alle vertrouwen in Niermann en Zberg, zo kennen we je niet …

De enige van het rijtje die volgens mij nog wat vertrouwen nodig heeft (en liever nog een paar weken) is Dekker, ik vrees nu al in zijn plaats alle journalisten van het plaatselijke suffertje die zich gaan afvragen waarom hij nu geen 3 etappes wint ofzoiets …

• Martijn

Mijn gevoel zegt dat Dekker wel wat laat zien in de tour ….

• Jeroen B

Tjonge jonge Martijn,

Weinig vertrouwen in Leipheimer en De Groot ??

Geen vertrouwen in Kroon ??

Ik heb wel vertrouwen in Leipheimer !! Hij heeft het toch goed gedaan in de Route du Sud ?? Ok dat zegt nog niets voor de Tour, maar dat jij er nog minder vertrouwen in hebt dan in Niermann…….die heeft er ook al een Giro op zitten.

Kroon gaat trouwens een mooie tour rijden. Let op mijn woorden !

De Groot was vorig jaar uitstekend en ik heb er vertrouwen in dat hij dat weer kan.

Ik snap niet hoe jij er bij komt ook altijd zoooo negatief voordat er ook maar een tour is gereden, wacht nou maar eerst even af.

Jeroen

• Martijn

sjonge jonge jeroen wat ben jij meteen op de kast gesmeten zeg …

ik heb ietsje minder vertrouwen in leipheimer … niet weinig ..

En Kroon is vierdejaarsprof en heeft alleen op een diefje in gippingen gewonnen … daarnaast heeft hij nog bar weinig laten zien als zijnde lid van de rabobank formatie … wat vind jij een goede tour voor hem Jeroen?? als hij een paar keer 10 meter voor het peloton uit gaat fietsen??

• Jeroen B

Ik denk dat hij een hele goede tour gaat rijden en in verschillende ontsnappingen gaat meespringen en hij is niet traag….

Kijk je weet het nooit, maar ik denk dat hij in de Vuelta van vorig jaar heeft bewezen dat hij wel wat kan in een grote ronde.

Ik heb er wel vertrouwen in en voor de Giro was Engels toch ook een knurft volgens velen ??

Heb vertrouwen

• Martijn

Het is de ronde van de waarheid voor kroon …….

• Mark

Waarom zit je altijd zo te zijken op die rabobank!

Sorry maar ik denk dat ze goed over hun sellectie hebben nagedacht en dat je dus niet zo moet gaan zitten zijken!!!

Die jongens zullen heus wel hun best gaan doen daar in Frankrijk.

Sorry hoor maar dit moest me gewoon even van het hard. Iedereen zit hier de laatste dagen alleen maar te zeuren over tourtoto's en selecties over wie er wel en niet mogen en natuurlijk het nk. Laten we het nou maar even rustig afwachten en niet 10x dezelfde soort discussie voeren!

Gegroet, Mark

• Joost

Hulde hulde… Maar hoe mooi de woorden van Mark er ook uitkomen, velen zullen het niet begrijpen… Dus kunnen we ons allemaal gaan opmaken voor de volgende discussie over de (tour)selectie van de Rabobank, over het vertrouwen, de vorm en vooral de kunstjes van de jonge profs en over het wel-of-niet zijn van een steunpilaar van het Nederlandse wielrennen. Ik ben het met Mark eens. We moeten stoppen met die eindeloze discussie. Die jongens (en mannen) stoppen ziel en zaligheid in hun sport, dat toevallig ook “onze” sport is. En reken maar dat ze er alles aan doen om te slagen. Want voor hun is slagen vele malen belangrijker dan iedereen denkt tijdens die discussies hier.

Is zeg gewoon: succes allen in Frankrijk…