Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Paumier

• Freek

Ik heb gehoord dat Paumier speciaal gekocht is voor deze Tour door AG2R. Waarom is een helper van Kirsipuu opgeofferd? Mag Paumier voor zijn eigen kansen gaan of rijdt hij in dienst van Chaurreau en Botcharov? Paumier is net als Edelaine (de sprinter) speciaal voor deze tour gekocht.

• dennis

Edaleine rijdt voor Delatour

• Roel

Ja, hehe. Dat weet ik ook wel. Ik bedoel alleen te zeggen dat ze speciaal voor de tour op het laatste moment gekocht zijn. Geef op z'n minst je mening over de twee!

• dennis

Ze weten dat Kirsipuu toch niet over de bergen komt dus nemen

ze een extra renner mee voor Charreau denk ik , hij zat vorig jaar bij iedere

bergrit van voren en ook in de afsluitende tijdrit ( 12de ) , een renner voor

de eerste 15 in het klassement , freek en roel

• Leon

Edalaine rijdt al anderhalf jaar bij Delatour, dus waar je die wijsheid vandaan haalt???

Paumier won een bergrit in de Midi Libre, en aangezien ze bij Ag2r dun in de klimmers zaten (Chaurreau en Botcharov) hebben ze hem maar meteen overgenomen van StQ-Oktos. Lijkt me nou niet direct een talent, is al 29 en heeft verder nou niet direct opvallend gereden.