Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tour de Kans

• Chivu

Ik wilde graag iets vragen aan de “ kenners”:

Ik volg het wielrennen redelijk goed, en daarom doe ik de laatste jaren altijd mee met het Tour de Kans-spel. Ik wilde het volgende vragen:

1. Hoe kan je de beste ploeg samenstellen (veel sprinters?of juist klimmers?)

2. Wie worden er deze tour de verassingen? want je moet toch altijd een paar verassingen erin doen?

Alvast bedankt,

J-P

• jo

1. Hoe kan je de beste ploeg samenstellen (veel sprinters?of juist klimmers?)

Ik persoonlijk deel het aantal renners wat je mag kiezen -2 wat overblijft doe ik gedeelt door 2. en dat deel ik als volgt in.

voorbeeld, 30 renners - 2 = 28:2 =14

= 14 sprinters

= 14 klassementsrenners (met zeker 4 klimmers en 4 tijdrijders, klimmers eindigen meestal ook wel hoog in het klassement)

= twee aanvallers

Meestal win ik hier wel een etappe mee

2. Wie worden er deze tour de verassingen? want je moet toch altijd een paar verassingen erin doen?

Das natuurlijk altijd een vraag, n.a.v de ronde van zwitserland zou ik zeggen

Piotr Wadecki (Pol),

Ook van Laurent Paumier (ag2r) verwacht ik wel iets, die maakt heel veel progressie op dit moment.

Natuurlijk ben ik niet de superkenner, zoals anderen op dit forum wel voordoen, maar ik volg het wielrennen al wel 5 jaar intensief.

• MP

wie word de verassing, als we dat nou eens zouden weten he, maar dan was het ook geen verrassing meer

(begin maar weer met zeiken!!!!)