Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voor al u tourtotovragen...

• Bas-Jan

waar ? bij tourmanager.nl ? mag ik dan weten wat je teamnaam was ?

• Dan

niet online loser! Bij de krant!

• maarten

Dan,

Wauw een echte volledige amateurkoers?? Dat meen je niet!!! Flink jongen!! Ik heb de meeste van de huidige jeugdtoppers wel eens geklopt. Ben wel eens 2de en 2 keer 3 de geweest op het Belgisch kampioenschap. Wat maakt dat nou uit??

Als je echt denkt dat je het bent omdat je de het kermiscriterium van Zouterwolde hebt gewonnen dan ben je wel even mis. Je hebt me een aantal zeer bedenkelijke vragen alvast laten zien dat je wielerkennis nog wat bijgeshaafd kan worden.

Pak nog een glaasje champagne meeneer de svip en ga je kennis tentoonspreiden op het vip buffet de kans bestaat dat ze nog geloven dat je iets van wielrennen kent.

m.v.g.

Maarten

• Dan

ocharm die kansarme maarten! Moet niet zo bij de pakken neer zitten jochie! Ik heb allang gezien dat hiero geen echte kenners zijn allemaal gebakken lucht

• Nitro

Wat een ongelofelijke sneue lui hier zeg, een beetje tegen elkaar opbieden wie de meeste kennis heeft van het wielrennen. Dat is nog niet alles nee dan gaan ze ook nog een strijd beginnen over wie de meeste prijzen heeft gepakt. “ik heb talloze amateurkoersen gewonnen” “ ik ben wel es 2de geworden in België” NOU WHOEHOE

Knap hoor!! ……………..Petje af!

• Dan

iedereen petje op ……….petje af

kaal of kammen weet je wel

• maarten

Nitro,

Goed lezen! Ik meld wat maakt dat nou uit. Dat betekent dat ik de waarde van een palmares zeer sterk nuanceer. Maar ik neem het je niet kwalijk hoor iedereen kan al eens iets over het hoofd zien.

m.v.g.

Maarten

• Dan

goed zo maarten verzoening!

• robbert wiekamp

daar was ik ook bij, wauters in het geel mooi voor die man die ook

al heel wat pech heeft gekend

• Nitro

Maarten,

Waarom zet je het er dan neer als het toch niet uitmaakt??

Als dingen niet uitmaken hou ik ze gewoon voor me, het maakt ja toch niet uit