Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voor al uw tourtoto vragen Dan is the man!

• Dan

komt u maar! ik zal serieus antwoorden, niet zo'n afgezaagde replies van al deze pseudo-kenners

• Sven

Je krijgt vast serieuze onderwerpen. Alleen voor iemand die denkt dat Jalabert een eendagsvlieg, O'Grady een tweederangs sprinter en die de hele tijd de meest onnozele vragen stelt, hoef je niet veel van het antwoord te verwachten…

• Rik

Kent u de kwaliteiten van Dirk Ronellenfitsch eigenlijk wel, heer Dan?

• Dan

ja Dirk is een toprenner uit de duitse school! Team Cologne en wereldkampioen bij de junioren! jaja

• Rik

Bedankt. Vindt u het ook zo jammer dat dit forum in deze tijd van het jaar zo verspoeld wordt door figuren die hier verder nooit komen?

• Dan

Beste Rik,

ben ik het niet met je eens. En om deze reden, de Tour is het mainwielerevent van het jaar. Dus wat extra belangstelling voor dit forum kan heus geen kwaad.

We zijn toch allemaal wielervrienden?

Daarom roep ik op tot eensgezindheid en verzoening in deze mooie wielertijden.

Ave

• Alex

rik je bent een knurft

• Bas-Jan

laat dat gezegd zijn !

• Dan

wat een verzoening! Ik reik jullie de hand en wat krijg ik en Rik stank voor dank!

Nee jongens zo kan het niet verder. Jullie attitude moet echt veranderen! Kom op

• pee

laat die stomme ollanders maar onder elkaar uitvechte wie de kenners zijn,

LEVE DE VLAMINGEN (dat zijn tenminste echte kenners!!!!!!)