Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Was de tour maar voorbij.

• Flandrien

Ik wordt echt helemaal gek van die stakkers die nooit op dit forum te zien zijn en nu vlak voor de tour dit forum komen verzieken. Ga a.u.b. je moeder pesten ofzo.

• kweet

eigenlijk heb je gelijk , er zijn in eens allemaal apen , met apenharen op hun benen , die niks van wielrennen weten en dan ineens een tourspelletje willen winnen , maar die toch maar even gaan vragen wie ze moeten hebben voor bijvoorbeeld in de sprint……. omdat deze pino-poten er niet zelf op kunnen komen dat zabel beter sprint dan armstrong , of dat armstrong beter klimt dan o'grady.

• Sven

Je kunt ook overdrijven hoor. Er zijn ondertussen meer mensen die dit forum bezoeken om de Tour dan mensen die geïnteresseerd zijn in de Ronde van Lummel. Je gedraagt je al een klein kind dat z'n zin niet krijgt. Je hoeft al die topics over de Tour toch niet te lezen?

• kweet

jah maar beste knaap , jij bent vast en zeker ook zo'n knaapske die een tourspel wilt winnen….

• silas

In de woorden van Flandrien kan ik me vinden maar jij Kweet vraagd

erom dat er weer flauw gereageerd wordt op je tekst , hou gewoon

die onzin voor je .

• kweet

ok… maar pino-poten is toch niet zo'n heel erg scheldwoord? :(?

• Kobe

“Word is born” om in Lance z'n 2pac teksten te blijven…

• Sven

“Ik wordt echt helemaal gek van die stakkers die nooit op dit forum te zien zijn en nu vlak voor de tour dit forum komen verzieken.”

Aldus meneer (of mevrouw?) Flandrien. Ik heb eens even zijn (haar?) oude bijdragen aan het forum bekeken, maar het enige wat hij (zij?) doet is het forum verzieken. Iedereen is een stakker, een snotneus, enz., en toen Kessler een keer gevallen was was dat niet erg want dat is “een mof en geen Hollander”.

Het forum wordt niet verziekt door mensen die even wat info voor een Tourpooltje willen halen, maar door types als Flandrien (en Kweet, en Dan) die iedereen de hele tijd zitten uit te schelden voor sukkel, stakker, enz.

• Sven

Klopt. Maar als je je hierdoor verheven voelt, dan is dat jouw probleem en niet het mijne.